پیش بازی دیدار العین امارات و استقلال ایران

تیم‌ فوتبال استقلال در هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا در دیداری تشریفاتی با حریف اماراتی روبه‌رو خواهد شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال ایران در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه30 اردیبهشت 98) از ساعت 22:30 در امارات به مصاف العین می‌رود.

* العین - استقلال

استقلال همه چیز را در این فصل از دست داده است. ناکامی در جام حذفی، عدم قهرمانی در لیگ برتر و بدتر از همه حذف از لیگ قهرمانان آسیا شرایط بدی برای این تیم رقم زده است. استقلال که فصل را با وینفرد شفر آغاز کرد، در گروه مرگ با الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات همگروه شد. پس از برکناری مرد آلمانی، نیمکت استقلال به فرهاد مجیدی رسید. مجیدی امیدوار بود که استقلال با برتری خانگی مقابل الدحیل قطر شانس صعود پیدا کند، اما این اتفاق نیفتاد.

استقلال در اولین بازی در زمان سرمربیگری شفر شکست سه بر صفر مقابل الدحیل در قطر را متحمل شد. در دومین بازی در ورزشگاه آزادی برابر العین امارات به تساوی یک بر یک دست یافت. در سومین بازی استقلال دو بر یک الهلال عربستان مدعی را شکست داد اما در بازی برگشت با یک گل شکست خورد. دیدار بعدی با الدحیل قطر در تهران بود که به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد. استقلال با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد و العین امارات با دو امتیاز در انتهای جدول ایستاده است.

استقلال در چند فصل اخیر با العین امارات بازی‌های زیادی انجام داده است. دو فصل پیش، این تیم با نتیجه یک بر صفر در تهران العین امارات را در مرحله حذفی شکست داد، اما در امارات با نتیجه 6 بر یک نتیجه را واگذار کرد. دیداری که علیرضا منصوریان هدایت استقلال را برعهده داشت. سال بعد، این دو تیم در دیداری جنجالی که داور دو پنالتی عجیب برای العین گرفت، به تساوی دو بر دو رسیدند؛ دیدار برگشت نیز برنده نداشت و نتیجه‌ یک بر یک شد. امسال نیز بازی رفت در تهران با تساوی یک بر یک خاتمه یافته و اکنون دو تیم برای اعاده حیثیت به میدان خواهند رفت.

* گروه Cدوشنبه 30 اردیبهشت

العین امارات - استقلال، ساعت 22:30، ورزشگاه هزاع بن زاید

الدحیل قطر - الهلال عربستان، ساعت 22:30

* جدول گروه c

1- الهلال عربستان 12 امتیاز
2- الدحیل قطر 8 امتیاز
3- استقلال ایران 5 امتیاز
4- العین امارات 2 امتیاز

 

 اخبار باشگاه استقلال ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار