امیرحسین فتحی

مدیرعامل استقلال گفت: تمامی امور باشگاه در اختیار من، علی خطیر و آقای مباشری است و من شخص دیگری را در باشگاه استقلال ندیدم و خودم حکم معاونانم را صادر کردم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال که در مراسم سالگرد زنده‌یاد ناصر حجازی شرکت کرده بود، هنگام خروج از قطعه نام‌آوران برای دقایقی با هواداران این باشگاه،صحبت‌هایی کردکه در ادامه می خوانید:

* جذب سرمربی جدید؟

انتخاب مربی یک پروسه دارد.این‌گونه نیست که ما امشب بگوییم حسن بیاید و صبح فردا او در تهران باشد. ما بیش از یک ماه است در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف هستیم و پدرمان درآمده است. شما فکر می‌کنید جذب مربی خارجی این قدر راحت است. مربیان خارجی مثل ایرانی‌ها نیستند. آنها باید ابتدا درباره جایی که می‌خواهند کار کنند تحقیقات لازم را انجام دهند.

* هواداران استقلال نمی‌خواهیم مجیدی مثل منصوریان شود و آخر علیه او شعار بدهیم

من هم نظر شما را دارم. نمی‌گذاریم مجیدی در استقلال سوخت شود. شما اجازه بدهید ما کارمان را انجام دهید، مطمئن باشید تیم خوبی روانه مسابقات خواهیم کرد.

* قرارداد بازیکنان بزرگ استقلال با این تیم تمدید می‌شود یا خیر؟

ما در تدارک این کار هستیم و اقدامات لازم را هم انجام داده‌ایم. با این شرایط مالی و اقتصادی کشور تمدید قرارداد بازیکنان کار سختی نیست، ولی مذاکرات آغاز شده و اگر شما اجازه بدهید ما این کارها را انجام خواهیم داد.

* آیا شخصی که این روزها در فضای مجازی علیه او مطلب می‌نویسد و قبلاً در باشگاه استقلال سمت داشته، الآن در این باشگاه فعالیت می‌کند؟

این بنده خدا که شما می‌گویید (محمودرضا بابایی) اصلاً سمتی در باشگاه ندارد. تا آنجا که من می‌دانم او چند سال است در باشگاه نیست. من یک سال است در باشگاه استقلال رفت و آمد می‌کنم و اصلاً یک‌بار هم این بنده خدا را ندیده‌ام. اینها مطالبی است که در فضای مجازی عنوان می‌شود و بهتر است شما به این شایعات توجه نکنید. تمامی امور باشگاه در اختیار من، علی خطیر و آقای مباشری است و من شخص دیگری را در باشگاه استقلال ندیدم و خودم حکم معاونانم را صادر کردم.

* بازگشت تیام؟

چرا طرفداران نمی‌خواهند دست از سر این بازیکن بردارند. عزیزان من! تیام با باشگاه عجمان قرارداد دارد و رقمی که او می‌خواهد بسیار سنگین است. ما با مهاجمان خوبی صحبت کرده‌ایم و به زودی آنها را جذب خواهیم کرد.

* تکلیف سرمربی استقلال چه می‌شود؟

ما سه گزینه را نهایی کرده‌ایم و ان‌شاءالله هفته پیش رو یکی از آنها را انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی هنگام خروج از بهشت‌زهرای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص زمان انتخاب سرمربی استقلال گفت:

ما مقدمات کار را انجام داده‌ایم و به احتمال فراوان روز سه‌شنبه نشست اعضای کمیته فنی برگزار و سرمربی تیم انتخاب خواهد شد. در این مدت سعی کردیم گزینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و پس از در اختیار گذاشتن نام و رزومه آنها به کمیته فنی، جمع‌بندی نهایی را به عهده آنها گذاشته و درنهایت خودمان تصمیم بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فردا جلسه هیأت مدیره تشکیل شود، گفت: قرار نیست جلسه‌ای تشکیل شود و هر زمان قرار باشد جلسه هیأت مدیره برگزار شود، آن را اعلام می‌کنیم.

 

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار