جلسه هیات مدیره استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال صبح امروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (شنبه 18 خرداد) ساعت 10:00 صبح با حضور تمامى اعضا برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل مختلف میان اعضا بحث و تبادل نظر صورت گرفت. اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه عبارت است از:

* تخصیص و تهیه بودجه جهت جذب سرمربی و فعالیت های نقل و انتقالاتی برای حضور پر قدرت در فصل آینده

* گزارش مدیرعامل به اعضا در خصوص روند مذاکرات با آندارا استراماچونی، به عنوان مربی مورد نظر باشگاه همچنین در این جلسه مقرر گردید تا اقدامات لازم برای بسته شدن تیمی قدرتمند و در شان نام باشگاه استقلال از سوی باشگاه انجام گیرد.

به گزارش استقلال نیوز، خبرگزاری فارس در خبری عنوان کرد نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی برگزار شد که مدیرعامل این باشگاه آندره‌آ استراماچونی را به عنوان سرمربی که با این باشگاه به توافق رسیده به اعضا معرفی کرد.

در نشست امروز، مدیرعامل باشگاه استقلال گزارشی از روند مذاکره با سرمربی ایتالیایی  را به اعضا ارائه کرد و تصمیم گیری شد که مسئولان باشگاه استقلال برای عقد قرارداد رسمی با این مربی یا راهی ترکیه شوند و یا اینکه از وی دعوت کنند به تهران سفر کند.

قرارداد مالی استراماچونی برای یک فصل تنظیم شده و برای فصل دوم باید به تائید مدیران باشگاه استقلال برسد.

 

همچنین در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی برگزار شد که امیر حسین فتحی پیرامون نقل و انتقالات این باشگاه با اعضای هیات مدیره به صحبت پرداخت.

در این نشست فتحی ضمن توضیحات پیرامون برخی بازیکنان که با باشگاه قرارداد دارند اعلام کرد تنها چند بازیکن با استقلال قرارداد ندارند که با این نفرات بعد از اردوی تیم ملی صحبت و مذاکره خواهد شد. همچنین تعدادی از بازیکنان مد نظر استقلال هم طی مذاکرات صورت گرفته طی روزهای آینده وارد مرحله عقد قرارداد با باشگاه استقلال خواهند شد.

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری،سید حسین حسینی، روزبه چشمی، ووریا غفوری، علی کریمی و امید نورافکن نفراتی هستند که با استقلال قرارداد ندارند و با پاتوسی نیز باید توافق مالی صورت بگیرد.

 

در پایان اعضای هیات مدیره استقلال پیرامون مسائل مالی، تامین هزینه های باشگاه در فصل آتی، بدهی به بازیکنان و همچنین وصول مطالبات این باشگاه بحث و تبادل نظر کردند.

در نشست امروز مقرر شد امیرحسین فتحی در اسرع وقت پیرامون وصول مطالبات این باشگاه از فدراسیون فوتبال بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی، شرکت ایرانسل، اتکا که روی پیراهن این تیم تبلیغاتش صورت گرفته و .... اقدام کند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار