کیانوش رحمتی

بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: استقلال نیاز به یک رهبر در راس کادرفنی دارد و مطمئنم که استراماچونی این مسئله را حل می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رحمتی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره حضور استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتخاب استراماچونی به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال؟

این مربی کارش را در ایتالیا و در بالاترین سطح فوتبال اروپا دنبال کرده است. او مربی توانمندی است. در اروپا و در سطح اول این قاره، علم تمرین و پیشرفته ترین متدها وجود دارد و فوتبال کاملا علمی دنبال می شود. ما می توانیم از تجربیات مربی جوان و خوبی مثل او استفاده کنیم. متاسفانه حواشی زیادی در فوتبال ایران هست و اگر ما بتوانیم این حواشی را مهار کنیم، فکر می کنم استراماچونی استقلال را به هدف مد نظرش برساند. زمانی که در نساجی حضور داشتم، یک مربی اسپانیایی با ما کار می کرد که بسیار خوش فکر بود. او با جدیت کار می کرد و بسیار به ما کمک می کرد. مطمئنا استراماچونی که سطح و تواناییش بسیار بیشتر هم هست، می تواند به استقلال کمک کند.

* آیا به نظر شما استقلال زمان را از دست داده است؟

خیر اصلا اینگونه نیست. بزرگترین مشکل ما در این سال ها بحث مربی بوده است و ما مشکل بازیکن نداشته ایم. اگر ما در این سال ها نتیجه نگرفته ایم، دلیل، مسائل دیگری بوده که نمی خواهم درباره اش صحبتی کنم. استقلال نیاز به یک رهبر در راس کادرفنی دارد و مطمئنم که استراماچونی این مسئله را حل می کند. من می بینیم که برخی هواداران استقلال نگران هستند ولی به آن ها می گویم که استقلال مشکل بازیکن ندارد و اصولا فاصله بازیکنان در ایران خیلی باهم زیاد نیست و من مطمئنم که ما باید علاوه بر دادن امکانات، سعی در کنترل حواشی کنیم تا موفق شویم. استراماچونی جوان و با انرژی است و این مسئله حتما به ما کمک می کند.

   

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کیانوش رحمتی: شفر پا روی احساساتش نگذاشت؛ عملکرد مثبت و منفی مجیدی در این 3 هفته مشخص نخواهد شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار