شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اعتقاد دارم مجیدی در خصوص انتخاب تیم ملی امید اشتباه بزرگی کرد و نباید به راحتی استقلال را از دست می داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص حضور استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتخاب استراماچونی؟

با توجه به آنکه او شناختی از بازیکنان ما ندارد و هنوز با جو و فوتبال ایران آشنا نیست، باید یک یا دو مربی باتجربه داخلی در کنارش باشند تا او بتواند با همفکری آنها عملکرد قابل قبولی داشته باشد. قرار بود مجیدی به عنوان دستیار در کنار این مربی باشد اما او به یکباره از استقلال جدا و به سرمربیگری تیم امید رسید. البته اعتقاد دارم مجیدی در این خصوص اشتباه بزرگی کرد و نباید به راحتی استقلال را از دست می داد. سرمربیگری تیم امید ریسک بالایی دارد. سالهاست که ما نتوانسته ایم به المپیک راه پیدا کنیم و به یاد دارم از زمان حسن حبیبی تا به امروز که مجیدی به عنوان سرمربی انتخاب شده است، هرگز موفق نبوده ایم. بنابراین ای کاش فرهاد یک فصل دیگر در استقلال می ماند، تجربه کسب می کرد و بعد از استقلال جدا می شد. اما در هر صورت برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند در تیم امید موفق باشد. در استقلال کار کردن سخت است و امیدوارم کسی که به استراماچونی مشاوره داده به او گفته باشد که این تیم یکی از تیم های قدرتمند و بزرگ آسیاست و طرفداران متعصبی دارد که جز قهرمانی و موفقیت تیمشان به چیز دیگری فکر نمی کنند.

* آینده تیم استقلال؟

چندین سال است در استقلال هیچکس و هیچ چیز سر جای خودش نیست. اعتقاد دارم از زمانی که مرحوم پورحیدری به رحمت خدا رفت، استقلال شرایط خوبی پیدا نکرد. او بزرگ استقلال بود، به تیم سروسامان می داد و همه از او حرف شنوی داشتند. اما حالا شرایط فرق کرده و متاسفانه معاون باشگاه در همه امور دخالت می کند که این بسیار غیر قابل قبول و پسندیده نیست. به یاد ندارم که معاون باشگاه هم در نقل و انتقالات بازیکن و سرمربی دخالت کند و یا حتی دست به کارهایی بزند که اصلاً در شان یک معاون نیست. باشگاه استقلال، باشگاه کوچکی نیست که هر کس بخواهد در امور آن دخالت کند. همه چیز باید تحت کنترل و بر اساس یک برنامه ریزی انجام شود نه اینکه هر کس خودسرانه هر کاری دلش می خواهد انجام دهد. استقلال و پرسپولیس با تمامی تیم های فوتبال ایران متفاوت هستند. آنها هواداران فهیم و متعصبی دارند که همیشه در کنار تیمشان هستند بنابراین نمی خواهند که تیمشان را متزلزل ببینند. تجربه ثابت کرده هر موقع مدیریت این دو باشگاه تنها به فکر موفقیت تیم بود، این دو تیم عملکرد قابل قبولی داشته اند ولی زمانی که مسئولان آن در هر کاری دخالت کردند این دو تیم راه به جایی نبردند. بنابراین در شان باشگاه نیست که مسئولان این تیم در همه کارها دخالت کنند.

* جدایی مجید نامجو مطلق از کمیته فنی؟

مجید بهترین کار را انجام داد. وقتی کمیته فنی عملاً کارایی نداشته باشد و فرمایشی باشد، ماندن در آن به صلاح نیست. اعتقاد دارم آقایان مظلومی، بهتاش فریبا و مجید رضایی هم باید از کمیته بیرون بیایند زیرا وقتی نتوانند نظرات خود را به مدیران استقلال بدهند و یا اینکه در امر جذب بازیکن و سرمربی نقشی داشته باشند، پس ماندنشان بی فایده است و این نشان می دهد که این کمیته فقط نمایشی است و مدیران استقلال خودشان کارها را انجام می دهند و اگر روزی به بن بست خوردند همه را به گردن کمیته فنی خواهند انداخت. آیا تا به حال برای جذب بازیکن با اعضای کمیته صحبت شده است؟ پس اعتقاد دارم بزرگان استقلال که در کمیته فنی هستند اگر شرایط برای کار مساعد نیست، آنجا را ترک کنند تا فردا همه تقصیرها به گردن آنها نیفتد.

* صحبت پایانی؟

امیدوارم با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده خبرهای خوبی از باشگاه استقلال به گوش برسد زیرا هواداران نگران این تیم هستند و نمی خواهند امسال هم بدون جام بمانند. آنها در سرما و گرما تیمشان را حمایت کرده و می کنند تا بتوانند در پایان فصل جام را در دستان بازیکنان محبوبشان ببینند.

     

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار