اخبار باشگاه استقلال

در حالیکه خبرها حکایت از جدایی بهترین هافبک لیگ برتر از استقلال دارد، استراماچونی خواهان حفظ این الماس سیاه شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در فصل جدید استقلال باز هم بیشترین خروجی بازیکن را داشت تا به نوعی ترکیب این تیم برای فصل جدید دگرگون شود و بهانه کادر فنی برای عدم موفقیت جور و کامل!

* جدایی دو بازیکن سابق پارس جم از استقلال

فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری دو مدافع آبی پوشان که فصل گذشته از تیم پارس جنوبی جم به این تیم پیوستند و در طول یک فصل فرصت چندانی برای حضور در این تیم نیافتند، با دریافت رضایتنامه از استقلال جدا شدند.

بعد از ظهر امروز این دو بازیکن بعد از رایزنی با مدیرعامل باشگاه، رضایتنامه خود را دریافت کردند. مقصد بعدی این دو بازیکن هنوز به صورت رسمی مشخص نیست.

* استراماچونی الماس سیاه را می خواهد!

یکی از اصلی ترین خواسته های آندره استراماچونی از مدیران استقلال که بر آن تاکید دارد، حفظ آیاندا پاتوسی هافبک بازیساز فصل گذشته است.

پاتوسی که به صورت قرضی از تیم کیپ تاون آفریقای جنوبی برای نیم فصل به استقلال پیوست و در قرارداد وی بندی برای تمدید دو ساله وجود داشت، هنوز شرایط تمدید قرارداد با آبی پوشان را ندارد و استراماچونی از مدیران مجموعه خواسته تا این بازیکن را حتماً برای فصل بعد حفظ کنند.

پاتوسی در نیم فصل دوم فصل گذشته به تیم استقلال اضافه شد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن در لیگ برتر ۴ گل و ۴ پاس گل برای این تیم داشت و در لیگ قهرمانان آسیا هم ۳ بار برای تیمش پاس گل داد تا با این آمار بهترین بازیکن فصل گذشته آبی پوشان باشد.

با این حال گفته می شود با توجه به درخواست بالای باشگاه کیپ تاون برای صدور رضایتنامه پاتوسی، بازگشت این بازیکن به استقلال منتفی است.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار