dssd

 پرویز مظلومی در مورد بازیکنانی که تیم استقلال را در سفر سوئد همراهی میکنند گفت:ما چند بازیکن اصلی را در اختیار نخواهیم داشت

 

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت: ما باید حتما به اردوی سوئد می رفتیم چون باشگاه قراردادی امضا کرده بود که اگر نمی رفتیم، جریمه سنگینی را متحمل می شد. همچنین اگر به این سفر نمی رفتیم، اعتبار فوتبال ایران زیر سوال می رفت. 

 وی ادامه داد: البته باید این را بگویم که در این سفر شرایطی وجود دارد که تیم ما کامل نیست. برهانی، عمران زاده و رحمتی با مشکل خروجی مواجه هستند و باید تا لحظه آخر منتظر حل شدن مشکل آنها باشیم. از طرفی روزبه چشمی آسیب دیده است و جابر انصاری نیز چنین شرایطی دارد. با این حال باشگاه قراردادی داشت که باید به این سفر می رفتیم اما این را بگویم که سفر ما در ابتدا یک هفته ای بود اما الان 3، 4 روز طول می کشد.ما بلافاصله به ایران بازمی گردیم و خودمان را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می کنیم. 

سرمربی استقلال همچنین درباره وضعیت 2 بازیکن خارجی اش تصریح کرد: ممکن است مگویان به ما اضافه نشود چون وضعیتش مشخص نیست اما پروپیچ از کشور خودش به سوئد می آید. 

مظلومی درباره وضعیت مصدومان استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان گفت: جابر انصاری قطعا به بازی استقلال خوزستان می رسد. خسرو حیدری نیز با تیم تمرین می کند و وضعیت خوبی دارد اما روزبه چشمی تا پایان فصل در اختیار ما نیست چون مصدومیتش خیلی شدید است. 

وی درپایان در پاسخ به این سوال که یک دروغ سیزده بگویید، خاطرنشان کرد: من دروغ بلد نیستم و به همین دلیل نمی توانم چیزی بگویم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار