کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: من مدیریت خود را در بالاترین سطح فوتبال ایران انجام داده‌ام و بزرگ‌ترین افتخار را قهرمانی آسیاست، کسب کرده‌ام.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفتگو با ایرنا در خصوص تاسیس شرکت پیشکسوتان استقلال، باشگاهداری بعد از انقلاب اسلامی در ایران و حواشی مدیریتی این باشگاه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* هدف از تأسیس شرکت پیشکسوتان استقلال..

هدف من از تأسیس شرکت پیشکسوتان استقلال این بوده که تلاش کنیم باشگاهداری در مسیر درست و اصولی قرار گیرد.

* تغییرات بدون برنامه ریزی در مدیریت استقلال

متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که بدون برنامه ریزی و داشتن برنامه مدون، تغییراتی در مدیریت باشگاه استقلال به وجود آمده و این تغییرات مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

*باشگاهداری در فوتبال، هسته اصلی ورزش!

۴۰ سال از پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی گذشته است و مردم توقع دارند در عرصه ورزش راه درست و منطقی را در پیش بگیریم. هسته اصلی ورزش نیز باشگاهداری در فوتبال محسوب می‌شود.

* 3 اصل بزرگ باشگاهداری..

باشگاهداری از سه اصل بزرگ توجه به پیشکسوتان، هواداران و مدیران ادواری تشکیل می شود و ما سعی کرده‌ایم این مهم را در شرکت پیشکسوتان استقلال مورد توجه قرار دهیم.

* مدیرعاملی استقلال..

بنده به دنبال مدیرعاملی باشگاه استقلال نیستم و این موضوع را در نشستی که برگزار کردیم به صراحت بر زبان آوردم. من مدیریت خود را در بالاترین سطح فوتبال ایران انجام داده‌ام و بزرگ‌ترین افتخار را قهرمانی آسیاست، کسب کرده‌ام.

من منافع شخصی را نمی پسندم و همان طور که اعلام کردم به دنبال این هستم برنامه‌ای را ترتیب دهیم تا باشگاهداری به شکل درست اجرا شود.

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار