پژمان منتظری

کاپیتان استقلال گفت: هدف من این بود که مردم، محمود بابایی را بشناسند تا او دیگر نتواند به راحتی در باشگاه رفت و آمد کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پژمان منتظری کاپیتان استقلال در گفت و گو با دوربین روزنامه گل پرده از اتفاقاتی برداشت که نشان دهنده وجود مافیایی به نام محمود بابایی در این تیم است. شخصی آنچنان قدرتمند که با تهدید مدیرعاملان باشگاه استقلال خود را به او نزدیک می کند و زمام امور را به دست می گیرد.

هواداران استقلال می بایست ضمن حمایت از کاپیتان خود در مقابل این هیولای درون باشگاه بایستند تا استقلال بزرگ به روزهای خوب گذشته برگردد.

در ادامه بخش دوم صحبت های مفصل پژمان منتظری در پاسخ به اتهامات بی پایه بابایی و.. را می خوانید:

* این آقا شش-هفت سال در پشت صحنه بود!

درمورد امید ابراهیمی و نقش داشتن من در رفتن او ببينید این آقا{محمود بابایی} در اين شش-هفت ساله هميشه يک صحبت هايي مي کرد ولی خب در پشت صحنه بود و هيچکس نمي دانست او چه کسی است! من هم جواب نمي دادم. خب اين هم ببخشيد چرت و پرت است!

* بسیاری از شایعات از کانال های بابایی منتشر می شود

یک روز می گویند که پژمان منتظری شرط کرده است که مجتبی جباری باید باشد{دو سال پيش که من برگشتم}، امروز مي گوید با حرف پژمان، مجتبي جباری را اخراج کردند در حالیکه خود اين آقا دو سال پيش گفت پژمان شرط کرده است مجتبي جباري بايد باشد!

اگر در مورد صحبت ها و اتفاق هايي که افتاده است به عقب برگرديد يک مدت{در کانال های تلگرامی} کار می شود:

+ رابطه صميمانه پژمان با شفر خیلی ها  هم  این را کار می کنند..

+ مشکل پژمان با فرهاد مجيدي..

+ شفر پژمان را بايکوت کرد!

و..

اگر اين صحبت ها را دنبال کنيد از کانال هاي ايشان به بيرون درز پیدا می کند. اين صحبت هايي که هميشه اين آقا انجام می دهد من اصلا  نيازي به اين کارها ندارم. حساب من پاک است در نهايت می تواند سند مدير برنامه هاي من را در بياورد.

پژمان منتظری

* در مورد محمود بابایی به هدفم رسیدم

مدير عامل بعدي هم اگر بياد، فتحي برود و نفر بعدي بياید، اين آقا تلاشش را مي کند. اين آدم خيلي سختکوش و خيلي باهوش است و از طريق رابط هایی که دارد با خواهش، التماس، زور و تهديد در نهايت رابطه اش را برقرار مي کند و اينکه با صحبت هاي من مردم او را شناختند و ديگر براحتي{در باشگاه} نمي تواند رفت و آمد کند. هدف من هم همين بود، به هدفم رسيدم، کار ديگری هم با او ندارم، من به اين هدفم رسيدم.

* محسن یوسفی از من قدیمی تر و کاپیتان تیم بود

اتفاقا ايشان{محمود بابایی} با پیش کشیدن ماجرای آن دربی معروف و بازوبند کاپیتانی دارد از من حمايت مي کند. سه چهار هفته قبل از آن دربی، محسن يوسفي بازوبند را بست جلوتر از من به عنوان کاپیتان وارد زمین شد. باشگاه و مربي تصميم گرفتند محسن يوسفي که قديمي تر از من و قابل احترام هم بود بازوبند را ببندد. براي من هم این اتفاق اصلا زياد مهم نبود.

در دربي{که استقلال 2 بر صفر پیش بود و در نهایت 3 بر 2 باخت} بين دو نيمه قرار شد محسن به زمین بیاید. من هم به او احترام گذاشتم و بازوبند را به بازویش بستم. به غير از اين هيچ چيز ديگری وجود نداشت. خود محسن نمي خواست بازویند را ببندد اما من به زور روي بازوش بستم و گفتم شما قديمي تريد.

* نمی خواهم یک عده بشوند پژمان فن!

چه اين آقايان دوست داشته باشند و چه نداشته باشند من هشت سال در اين باشگاه زندگي کردم و مطمئا از الان به بعد حمايت مي کنم چون اين باشگاه نياز به يک دستگي دارد، اين باشگاه نبايد چند دسته باشد. نمي خواهم من هم مثل خيلي هاي ديگر بشوم که يک عده بشوند طرفدار پژمان یا پژمان فن!

من فقط از الان به بعد هوادار استقلالم و طرفداري مي کنم. اگر احيانا کسي دوباره خواست به باشگاه نزديک بشود دوباره حرف مي زنم. ولي به غير از حمايت چيز ديگري از من نمي بينيد.

پژمان منتظری

* برای کسی که 3-4 سال خالصانه برایتان کار کرد، جان بدهید

اگر هوادران و پيشکسوتان کنار باشگاه استقلال باشند هر کسي جرات  نمي کند به راحتي در مورد استقلال و بازيکنانش اظهار نظر کند و راحت از کنار آن رد شود. هر کسي هم  نمي تواندبه راحتي بياید يک سال کار کند و برود.

يک صحبتي با هواداران دارم، کسي که در باشگاه استقلال سه چهار سال خالصانه کار کرد و شما مطمئن شديد آدم خوبي و صاف و صادقی است از او حمايت کنيد تا پاي جان. در یک سال کسی را نمی توان شناخت.

* وجود جاسوس يکي از بزرگترين مشکلات باشگاه استقلال است

وجود جاسوس يکي از بزرگترين مشکلات باشگاه استقلال در اين يکي دو سال اخير این بوده که اخبار، زودتر از همه جا اول به خود بازيکنان می رسید و بعد از آنجا به بيرون درز پیدا می کرد. در باشگاه هم همينطور مستقيم به بیرون درز پیدا می کرد. اگر جلوی این اتفاق گرفته نشود، مطمئنا و مطمئنا به باشگاه ضربه خواهد زد همانطور که تا الان زده است.

* بازیکنان می گفتند که پژمان زورگو است!

صحبت ديگری با هواداران دارم که اگر نظم و انضباط به باشگاه استقلال و بين بازيکنان برگردد مطمئن باشيد باشگاه استقلال نتيجه مي گيرد. به عنوان مثال پارسال به علت یک سري مشکلات  پنچ شش بازي آخر يک سري بازيکنان را آقاي مجيدي کنار گذاشت. به نظر من در این مواقع تنها کاری که هواداران بايد انجام دهند حمايت است چون انضباط مهمترين اصل در باشگاه است.

متاسفانه در اين دو سالي که من در باشگاه بودم، خيلي سعي کردم این مساله را تا حدودی بین بازيکنان جا بیاندازم که حتي يک مدت می گفتند پژمان زورگو است!

پژمان منتظری

* حتما شفر هم اشکالاتی داشت که رفت!

چيزي که خودم قبول دارم و هميشه سعي کردم به همه بازيکنان انتقال بدهم این است که اگر قرار است صحبتي کني صحبتت را به موقع انجام بده! در مورد آقاي شفر اي کاش همان موقع که سرمربي بودند در موردشان از من سوال مي کرديد که جواب بدهم. الان ايشان نيستند و هر صحبتي کنم فايده اي ندارد. ايشان مربي من بودند و زحمت کشيدند. ببنيد وقتي که يک اتفاقی مي افتد و يک مربي می رود يا اخراج مي شود مطمئنا اشکالاتي داشته است.

* افتخاری بلد نبود تصمیم گیری کند!

مطمئنا من خودم يکي از منتقدان آقاي افتخاري بودم. هيچ وقت مصاحبه نمي کردم اما در جلسه با ایشان دعوا مي کردم و این را خودشان مي دانند. آقاي افتخاري تصميم گيرنده قوی اي نبودند. آدم خيلي خوبي، باشخصيت و مهربانی بودند ولي بايد تصميم مي گرفت. اگر تصميم درست و قاطع مي گرفت مطمئنا ما فصل را خيلي بهتر شروع مي کرديم.

ما بايد امسال سوپرجام را انجام مي داديم. جای این حرفا نیست که مربي نمي خواهد و مي خواهد تيم را ببرد آلمان. شما مديرعامل هستید و بايد تصميم بگيريد. من خودم يکي از منقدان افتخاری بودم.

فکر نکنید من با او نشستم و چلوکباب خوردم! مطمئنا آقای افتخاری اشکال داشت که از باشگاه استقلال رفت. آقاي شفر مطمئنا يک سري ضعف ها داشتند.

حالا من صحبتم اين است يک سري اشتباهات اتفاق مي افتد که بالاخره يک بازيکن يا مربي يا مديرعامل کنار می رود ولی اين آقا(محمود بابايي) که الان دارد صحبت مي کند چه کاره باشگاه است؟

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پژمان منتظری: شاید از فوتبال خداحافظی کردم؛ از استقلال می روم تا ریشه بابایی را بخُشکانم!

اختصاصی استقلال نیوز/ حرف دل هوادران به پژمان؛ بمان و ریشه بخشکان!

 

 

دیدگاه‌ها  
Javan
+1 #1 Javan 1398-04-17 00:46
آقا پژمان ، اگه راست میگی که حتما راست میگی ،اتفاقا باید بمانی و جاسوس ها را رسوا کنی ، با رفتنت مشکلی که گفتی حل نمیشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار