احمدرضا احمدوند

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال که با این باشگاه قرارداد ۵ ساله داشت، به شکلی نامعلوم سر از پرسپولیس در آورد!

    

 به گزارش استقلال نیوز، احمدرضا احمدوند مهاجم 20 ساله تیم امید استقلال با قراردادی 3 ساله به تیم پیروزی پیوست!با قراردادی 3 ساله به تیم پیروزی پیوست!

قرارداد احمدوند با پرسپولیس

احمدرضا احمدوند بازیکن تیم ملی امید که سال گذشته با قراردادی 5 ساله به استقلال پیوسته بود و قرار بود چند ماه باقیمانده خدمت خود را در تیم مقاومت به اتمام برساند و برای نیم فصل دوم به استقلال برگردد، به طرز عجیبی سر از تیم پیروزی در آورد!

اینکه پشت پرده این انتقال چه بوده و چه اتفاقی افتاده که بازیکن تحت قرارداد باشگاه استقلال که در قرارداد خود به هیچ عنوان حق فسخ نداشت، به راحتی با فسخ قرارداد به تیم محبوب وزارت ورزش می پیوندد، مشخص نیست. 

اعضا هیات مدیره استقلال وطیفه دارند با ورود به این ماجرا، خائن یا خائنینی که زمینه جدایی و پیوستن این بازیکن ملی پوش به رقیب دیرینه دست داشتند را به هواداران معرفی کرده و از کار برکنار کنند.

قرارداد احمدوند با پرسپولیس

هر چند برای ما و همه شما همراهان گرامی مانند روز واضح و روشن است که سیاست‌های باشگاه به شکلی تعریف شده که فتحی و خطیر به عنوان عوامل اجرایی عملا کمر به تخریب استقلال بسته‌اند و ماجرای انتقال احمدوند به تیم رقیب هم احتمالا با یک تماس تلفنی از وزارتخانه مختومه خواهد شد!

اخبار باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
تیمور قهرمانی
+1 #1 تیمور قهرمانی 1398-04-25 15:37
ای هواداران مظلوم تیم استقلال.والابه خدا این فتحی نالایق مامور نابودی استقلاله.وداره تیشه به ریشه این تیم میزنه.شما در کجای دنیا دیدیدیه تیم در آغاز یک فصل 18بازیکن واز دست بده.به تیم رقیب نگاه کنید تمام بازیکنای سال قبلش رو حفظ کرده وچندتا ستاره هم اضافه کرده.ولی استقلال چی .این فتحی عامل نابودی استقلاله.به هوش باشید.
نقل قول کردن
علی
0 #2 علی 1398-04-25 21:17
به نظر یه خبرایی هس...پرسپولیس هم همچین روند خوبی نداره...معلوم نیس دوباره کجا میخوان اختلاس کنن بخورن که این دوتا تیم اینطوری شدن...میخوان حواس مردم پرت این چیزا بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار