اصغر طالب نسب

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال با آمدن استراماچونی شخصیت خوبی پیدا کرده و این تیم می تواند شرایط فصول قبل را تغییر دهد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر طالب نسب پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط فعلی استقلال و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته است،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ارزیابی از حضور استراماچونی

با شناخت نسبی که از استراماچونی به دست آوردم می‌توانم بگویم او شخصیت مثبتی دارد و حتی کمی فراتر رفته و بگویم استقلال گمشده خودش را پیدا کرد. این مرد ایتالیایی دارای شخصیت خوبی است و کاریزمای هدایت تیم بزگی مثل استقلال را دارد. بزرگترین دشمن آبی‌ها در سالهای اخیر حاشیه‌های این تیم بود و استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را از بین ببرد.

* حاشیه پشت دروازه بانی در استقلال 

ما در فصل گذشته دو تا از بهترین دروازه‌بان های ایران را داشتیم اما بیشترین حاشیه را هم در همین پست داشتیم. استراماچونی می‌تواند این حاشیه‌ها را در این تیم از بین ببرد.

* نقطه قوت استقلال این فصل

استقلال در دو فصل گذشته از نظر بازیکن بهترین تیم ایران بود و بیشترین ستاره‌ها را داشت. تعداد نفرات ملی پوش هم همین موضوع را می‌گوید. برای فصل جدید این تیم قطعاً به اندازه دو فصل گذشته ستاره نخواهد داشت. اما به نظر می‌رسد از نظر تیمی شرایط بهتر خواهد بود و زمینه برای گرفتن نتیجه خوب است.

* تاخیر در شروع لیگ برتر 

شاید این وقفه در آغاز مسابقات برای چند تیم که دیرتر شروع کردند خوب باشد، اما در کل به ضرر فوتبال است و زمان ثابت می‌کند که این وقفه در آغاز لیگ چه خسارتی به فوتبال ما خواهد زد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار