علی خطیر

مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای معاون خود موافقت کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی با استعفای علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال موافقت کرد. خطیر دو روز پیش از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا داده بود و خواهان کناره‌گیری از سمتش در این باشگاه شد. 

بعد از این استعفا امیرحسین فتحی در جلسه هیات مدیره در مورد درخواست علی خطیر با سایر اعضا مشورت کرد اما اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این موضوع را در حیطه اختیارات مدیرعامل دانسته و از خود فتحی خواستند تا در  این زمینه تصمیم بگیرد.

درنهایت مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای معاون ورزشی خود موافقت کرد و بدین ترتیب معاون جنجالی باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه پایان داد. این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون اختلاف علی خطیر و استراماچونی مطرح شده است. 

علی خطیر

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در صحبت با ورزش 3 خصوص پذیرش استعفای علی خطیر گفت:

علی خطیر فردی است که من به توانایی های او کاملا واقفم و خودم ایشان را به باشگاه استقلال آوردم. ایشان چند بار به دلیل مشکلات خانوادگی از سمت خود استعفا دادند که خودتان دیدید من هر بار با این استعفا مخالفت کردم ولی خانواده ایشان در خارج از کشور هستند و خودتان می دانید دوری از خانواده بسیار سخت است.

این بار ایشان خیلی جدی تر بودند و من فکر می کنم با توجه به مشکلاتی که دارند علی رغم میل باطنی ام ناچار هستم با استعفای ایشان موافقت کنم چون دیگر آقای خطیر شرایطی دارد که نمی تواند کنار ما کار کند.

این حرف ها که گفته می شود خطیر به خاطر یک مدیربرنامه خاص از سمت خود استعفا داده است در فضای مجازی مطرح می شود و من فکر نمی کنم این مساله صحت داشته باشد. آقای خطیر به دلیل شرایط خانوادگی تصمیم گرفتند از سمت خود استعفا کنند و فکر نمی کنم دلیل دیگری داشته باشد.

اخبار باشگاه استقلال

 

 

 


مطالب مرتبط:

علی خطیر استعفا داد / مشکلات خانوادگی یا فشار برای استعفا؟

دشمن ما همینجاست، دروغ می گن..!! / شاهکار مدیریتی آقای ادعا، علی خطیر!

علی خطیر: هر بازی لیگ برتر پنج میلیون دلار شرط‌بندی می‌شود؛ آدم از این فوتبال لذت نمی برد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار