پادوانی

مدافع برزیلی استقلال گفت: من بخاطر استقلال مصدوم شدم و این رفتار مدیران باشگاه حقم نیست. 

 

به گزارش استقلال نیوز، پنجم اسفند 96 تلخ‌ترین روز زندگی لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال بود. در دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ هفدهم، استقلال در روزی که شهر اهواز هوای بارانی را تجربه می‌کرد، به مصاف فولاد رفت. دیداری که با نتیجه 4 بر دو به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. دقیقه 42 این بازی، پادوانی و آرمین سهرابیان برای زدن ضربه سر به هوا پریدند که مدافع برزیلی از ناحیه سر و گردن دچار شکستگی شد. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که پزشکان متوجه خطر قطع نخاع شدند.

پادوانی مدت زیادی را در شهر اهواز گذراند و پس از چند عمل جراحی، به تهران منتقل شد تا کارهای درمانی او در پایتخت پیگری شود. با گذشت 9 ماه، پادوانی در مرکز توانبخشی فیزیوتراپی کرد تا بتواند بار دیگر مانند همه راه برود. اما از آنجایی که درمان این بیماری زمان زیادی نیازمند است، برای آرامش بیشتر پادوانی به برزیل سفر کرد.

سفری که با وعده های قشنگ مسئولین باشگاه مبنی بر پرداخت بدهی خود به این بازیکن همراه بود اما در حقیقت مسئولین با رفتار غیر حرفه ای خود تلاش کردند تا این بازیکن از چشم هواداران و رسانه ها به دور باشد.

حال پادوانی در گفتگو کوتاه با خبرگزاری میزان از شرایط پیش آمده ابراز نارضایتی کرده که در ادامه می خوانید:

* از شرایط خودت بگو؟

من طبق برنامه کار‌های درمانی‌ام را پشت سر می‌گذارم. با توجه به اینکه دو سال از ماجرای مصدومیتم می‌گذرد، شرایط برخی روز‌ها سخت می‌شود چون دوست دارم هر چه زودتر به شرایط عادی برگردم.

* بابت طلبی که از استقلال داشتی حرفی نداری؟

دوست دارم مسئدولین باشگاه من را درک کنند، چون من با پیراهن استقلال مصدوم شدم و در جای دیگری این اتفاق برای من نیفتاد. زمانی که پیراهن استقلال بر تن من بود، در زمین مسابقه با این حادثه روبرو شدم.

* می خوای از استقلال شکایت کنی؟

من بهترین روز‌ها را با استقلال داشتم و می‌دانم هواداران چقدر به من روحیه داده‌اند. امیدوارم این مشکل زودتر حل شود تا کار به جای دیگری کشیده نشود.

 

 رسانه استقلال نیوز؛ به مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد می کند کمی اصول حرفه ای مدیرت ورزش را در باشگاه استقلال عملی کنند و اینگونه با ناراحت کردن بازیکنی همچون پادوانی جایگاه استقلال را در افکار عمومی تخریب نکنند. 

اخبار استقلال


 

مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: شفر به فیفا شکایت کرد؛ اولویت فعلی ما پرداخت مطالبات پادوانی است!

بهتاش فریبا: ایراد مهم استقلال نداشتن یک بازیکن بزرگ است؛ جای فتحی همین امروز طلب پادوانی را می‌دادم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار