نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در چند سال اخیر بارها دیدیم که بازیکنان زیادی از استقلال جدا شدند و نفرات جدید تا به مرز هماهنگی با دیگر بازیکنان رسیدند دوباره تغییرات زیادی در تیم صورت گرفت.

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط این تیم، تاخیر در شروع لیگ، تغییران زیاد و فقدان بازیکن باتجربه در استقلال و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استراماچونی از دانش بالایی برخوردار است

یک سرمربی خوب به جمع آبی پوشان اضافه شد. کسی که در ایتالیا کار می کند تجربه بالایی دارد اما اینکه چرا او در اینترمیلان موفق نبوده به دلیل آن است که هم آث میلان و هم اینتر مدتهاست موفق نیستند اما استراماچونی از دانش بالایی برخوردار است و انتخاب خوبی برای استقلال بوده است.

* باید به استراماچونی زمان داده شود

از نظر فنی، استقلال دچار تغییرات زیادی شده. با توجه به اینکه نفرات زیادی از این تیم جدا شده اند زمان و فرصت مناسب باید به سرمربی تیم داده شود تا او بتواند استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند. بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند که اسم و رسم دار بودند و جوانانی آمده اند که نام و نشان زیادی ندارند اما مطمئنم می توانند خیلی زود و در قالب کارهای تاکتیکی و تیمی عملکرد موفقی داشته باشند به شرط آنکه هواداران هم از آنان حمایت کنند.

* استقلال بازیکن بزرگ ندارد

کمبود بازیکنان بزرگ و با تجربه یک مشکل بزرگ برای استقلال است. این تیم به جز وریا غفوری و یکی دو نفر دیگر، بازیکن بزرگ ندارد و این موضوع بر می گردد به مدیریت تیم که باید یک یا دو بازیکن با تجربه به جمع تیم اضافه کرده تا آنها بتوانند یک ارتباط و تعامل خوب را بین کادر فنی و بازیکنان جوان برقرار کنند.

* تاخیر در شروع لیگ اتفاقی بد است

تاخیر چندین باره در شروع لیگ یک اتفاق بد است. مربیان تیم ها بر اساس شرایط زمانی شروع لیگ طراحی تمرین می کنند اما متاسفانه این تاخیرها شرایط را برای همه تیم ها سخت می کند و سرمربیان تیم های لیگ برتری حق دارند که نسبت به این قضیه معترض باشند.

* تغییرات زیاد شرایط را برای قهرمانی سخت می کند

اینکه استراماچونی و تیمش می توانند در لیگ نوزدهم موفق باشند یا خیر، سوال سختی بود که شما پرسیدید و باید بعد از گذشت چند هفته از لیگ من به شما جواب بدهم. استقلال تغییرات زیادی داشته که بیش از اندازه بوده و باعث شده این تیم دچار تحولات عجیبی شود. آبی پوشان 6 سال است قهرمان نشده اند و حالا امسال می خواهند به قهرمانی دست پیدا کنند اما با تغییرات زیادی که در این تیم بوجود آمده شرایط برای آبی پوشان سخت شده است. البته در طول این چند سال اخیر بارها دیده ایم که تعداد زیادی بازیکن از استقلال جدا شده اند و نفرات جدیدی آمده اند که تا به مرز هماهنگی با دیگر بازیکنان رسیدند دوباره تغییرات زیادی در تیم صورت گرفت.

* همه به دنبال رضایت هواداران هستند

وقتی هدف یکی باشد همه بدنبال رضایت هواداران هستند. 6 سال است که طرفداران استقلال به قهرمانی دست پیدا نکرده اند که متاسفانه این موضوع  دلایل زیادی دارد که یکی از آنها پول است که این روزها حرف اول را در فوتبال ما می زند. من قصد توهین به کسی را ندارم اما خیلی ها به خاطر پول به راحتی استقلال را ترک می کنند. درست برخلاف دوران ما که اگر چه بحث پول مطرح نبود اما عشق به پیراهن وجود داشت.

اخبار باشگاه استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار