لوگو تاج

هواداران استقلال از مدیران این باشگاه انتظار دارند تا عذرخواهی رسمی صدا و سیما و اخراج مجری خاطی از موضع خود کوتاه نیایند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از بیان حرف های موهون و دور از اخلاق مجری لمپن و بی اخلاق برنامه "سلام،صبح بخیر" شبکه 3 و توهین او به لوگوی مقدس باشگاه استقلال که باعث آزردگی و ناراحتی میلیون ها هوادار این تیم شد، شاهد واکنش های شدیدی از جانب بازیکنان، خبرنگاران، هواداران و پیشکسوتان استقلالی علیه این مجری تازه به دوران رسیده در فضای بودیم که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

 

* وریا غفوری

کاپیتان استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام اینگونه علیه این هتک حرمت واکنش نشان داد:

وریا غفوری

 

* امیرحسین صادقی

مدافع پیشین استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام واکنش شدیدی در قبال صحبت های وقیحانه مجری شبکه 3 از خود نشان داد:

امیرحسین صادقی

 

 

* سجاد آقایی

مهاجم جوان استقلال با انتشاری عکسی از خود در حال بوسه زدن به لوگو استقلال در اینستاگرام اینگونه نوشت:

 سجاد آقایی

 

* الهیار صیادمنش

مهاجم و پدیده سابق استقلال که به فنرباغچه ترکیه پیوسته است، پست وریا غفوری را بازنشر و در استوری اینستاگرام خود قرار داد:

الهیار صیادمنش

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین کلهری، مجری هتاک به لوگو استقلال در ویدئویی از هواداران و بزرگان استقلال عذرخواهی کرد. بهتر است این شخص بداند که با ابراز پشیمانی و تاسف از بیان حرف های موهون و چرندیاتی که با وقاحت تمام در آنتن زنده شبکه 3 صدا و سیما بیان شد، نمی تواند موضوع را ماستمالی کرده و از زیر بار تبعات آن فرار کند.

مطمئنا این اراجیف در جهت خودشیرینی برای مدیران رنگی و همچنین هواداران تیمی خاص صورت گرفته است چرا که این شخص قبل از بیان ان جملات موهون وقیحانه می گوید: "خود را آماده فحش خوردن از هواداران استقلال کرده است!"

استقلال نیوز و هواداران استقلال، مصرانه خواهان برخورد جدی با این دست افراد دون پایه و اخراج آنها از رسانه ای که از پول بیت المال اداره می شود هستند.

از باشگاه استقلال و مدیران آن خواهشمندیم با عذرخواهی ساده این شخص، کوتاه نیامده و تا عذرخواهی رسمی سازمان صدا و سیما و برخورد جدی آن با این مجری هتاک از مواضع خود کوتاه نیایند چرا که توبه گرگ مرگ است!

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 

 


مطالب مرتبط:

واکنش باشگاه استقلال به یاوه گویی مجری لمپن/ همکاری استقلال با صدا و سیما قطع شد

دیدگاه‌ها  
Javan
+5 #1 Javan 1398-05-13 01:38
این مجری یکی از ده ها مجری لنگی صدا و سیما هست که طی یک راهبرد مشخص و برنامه ریزی شده جذب سیما شده اند تا به مخاطب القا کنند 90 درصد مردم و کشور لنگی اند ، ، شما کافیه لیست مجریان و گزارشگران و گویندگان خبر سیما را فهرست کنید تا ببینید حداقل 90 درصد اونها لنگی اند و انگار شرط مجری و گزارشگر شدن تو سیما ، لنگی بودنه . از اون محمود شهریاری ملعون و محمد حسینی ضد انقلاب فراری بگیر تا رشید پور و علی ضیا و فردوسی پور و علیخانی و پیمان طالبی و پیمان یوسفی و شهرام شکیبا و رامبد جوان و اکیپ خندوانه و محمد سلوکی و یوسف سلامی و اکیپ کامل باشگاه خبرنگاران جوان و علی رضوانی و داوود عابدی و حمید محمدی و شهاب عباسی و اکیپ خنده بازار و پژمان بازغی و بهرام شفیع و علیرضا علیفر و .........
اما یه تذکر هم به سرکار خانم ملکی و سر دبیر محترم دارم و اون هم اینکه لطفا از این لوگوی زمان طاغوت استقلال کبیر استفاده نکنید ، این کار خودش باعث حاشیه برای استقلال کبیر میشه و بدخواهان از همین امور ، سوء استفاده کرده و به استقلال و استقلالیها حمله می کنن ، در حالیکه طیف بسیار وسیعی از استقلالیها ، طرفدار این نظام و انقلاب هستند.
با تشکر.
نقل قول کردن
احسان تاجی
+4 #2 احسان تاجی 1398-05-14 17:26
درود بر شما متن عالی بود
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار