هیات فوتبال تهران

باشگاه استقلال طی امروز و دیروز ظهر قرارداد تعدادی از بازیکنان و کادرفنی خود در هیات فوتبال ثبت کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که چهارده نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال  دیروز با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با این تیم ثبت کرده بودند امروز تعدادی دیگر از بازیکنان و کادرفنی در هیات فوتبال حضور پیدا کرده و قرارداد خود را ثبت کردند.

ووریا غفوری، مسعود ریگی، سینا خادم پور، عارف غلامی، امیرحسین کارگر و محمد بلبلی، علی کریمی، آرش رضاوند، سید حسین حسینی و میلاد باقری ... طی امروز و دیروز در هیات فوتبال تهران حاضر شدند تا احراز هویت آن‌ها انجام شود. به گفته عابدینی نایب رئیس هیات فوتبال؛ بازیکنان قراردادی ثبت نمی‌کنند و تنها برای احراز هویت در این هیات حاضر شدند.

r 2

 * عارف غلامی مدافع جوان استقلال پس از ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال در جمع خبرنگارات گفت:

من یک ماهی است که در خدمت استقلال هستم و امیدوارم که امسال بتوانم با تیم جدیدم موفق شوم.از طرفی امیدوارم لیگ هر چه سریعتر آغاز شود.

پست اصلی من دفاع وسط است،در سپاهان بعضا در دفاع راست هم بازی کرده ام،الان هم سرمربی تیم از من هر جا بخواهد بازی می کنم،شاید حضورم در دفاع چپ مقطعی باشد ولی تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهم که برای استقلال مفید باشم.

آرش رضاوند

 * آرش رضاوند هافبک جوان استقلال پس از ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال در جمع خبرنگارات گفت:

خدا را شکر توانستم در استقلال باشم، همه چیز خوب است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشیم. اینکه امسال قهرمان می شویم یا نه زمان‌بر است چون بازیکنان عوض شده‌اند، اما در کل شرایط خوبی داریم. مربی بزرگی داریم، برای قهرمانی الان نمی‌شود پیش بینی کرد، اما استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است. البته تیم‌های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس هم مدعی قهرمانی هستند و برای همین سال سختی را پیش رو داریم. در مورد مصدومیتم باید بگویم مشکل خاصی وجود نداشت، من فردای همان روز که مصدوم شدم تمرین کردم و الان هم مشغول تمرین هستم، فقط کادر فنی صلاح دیدند که بازی نکنم. در مورد پست بازی خودم هم باید بگم تازه در ابتدای فصل قرار داریم و باید صبر کنیم تا بازی‌های رسمی شروع شود. ما بازی‌های دوستانه زیادی هم انجام ندادیم اما به هر حال در پست‌های هافبک پشت مهاجم و هافبک دفاعی بازی کردم.

ثبت قرارداد ریگی با استقلال

 * مسعود ریگی هافبک استقلال پس از ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال در جمع خبرنگارات گفت:

امروز به هیات فوتبال آمدم تا کارهای ثبت قراردادم را انجام بدهم. حدود یک ماه و نیم است مشغول تمرین هستیم. خداراشکر شرایط خوبی داریم. تیم ما تقریبا تکمیل شده است. فکر می‌کنم یکی دو بازیکن دیگر نیز قرار است به تتیم اضافه شوند. امیدوارم هرچه زودتر تاریخ شروع مسابقات را اعلام کنند.سعی کردم از روز اول تمام تلاشم را انجام بدهم. استقلال تیم بزرگی است و من هم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا برای این تیم بازی کنم، اگر هم نتوانستم به میدان بروم، مشگلی ندارم و روی نیمکت می‌نشینم. استقلال پتانسیل قهرمانی دارد. تیم خوبی داریم. در بازی‌های دوستانه هم عملکرد خوبی داشتیم. روز دوشنبه هم یک بازی دوستانه با پیکان داریم. باید از همان روز اول مسابقات با قدرت وارد زمین شویم.

سینا خادم پور

 * سینا خادم پور مدافع و هافبک جوان استقلال پس از ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال در جمع خبرنگارات گفت:

خدا را شکر می کنم که امسال توانستم قراردادم را ثبت کنم.سال قبل سال سختی داشتم ولی بعد از رفتن به گل گهر با کمک بگوویچ توانستم تجربه خوبی کسب کنم.الان هم با استراماچونی روزهای خوبی خواهیم داشت و می دانم او مربی خوبی است.شماره پیراهن امسال من ١٥ است،من در پست هافبک دفاعی در تمرینات حضور دارم و فکر می کنم به شکلی کار کرده ام که مربی من را پسندیده است.امیدوارم در بین هافبک های خوب استقلال بتوانم مفید باشم.

ثبت قرارداد میلاد باقری

 * میلاد باقری مدافع جوان استقلال پس از ثبت قرارداد خود در هیات فوتبال در جمع خبرنگارات گفت:

امسال به تیم استقلال که تیم بزرگی است آمدم و امیدوارم که بتوانم موفق شوم.کار با استراماچونی سخت است اما باعث پیشرفت من می شود. مطمئنا هدفم این است که در استقلال به موفقیت برسم. تعویق لیگ به ضرر ما است چون ما آماده هستیم و امیدوارم در بازی های امسال دل هوادارانمان را شاد کنیم.همه بازی ها مثل فینال است و باید همه بازی ها را ببریم.دربی هم مثل بازی های دیگر است و ما تلاش می کنیم از آن مسابقه برنده بیرون بیاییم.من به دلیل اینکه مادرم در بیمارستان است نتوانستم دیروز در هیات فوتبال حاضر شوم.

ثبت قرارداد استراماچونی در هیات فوتبال

ثبت قرارداد استراماچونی در هیات فوتبالثبت قرارداد محمد بلبلی

ثبت قرارداد امیر حسین کارگر

ثبت قرارداد حسین حسینی

ثبت قرارداد علی کریمی

ثبت قرارداد بهزاد غلامپور

ثبت قرارداد وریا غفوری

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار