بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ای کاش دربی بین هفته هشتم تا دهم برگزار می‌شد چون دو تیم هماهنگی بیشتری پیدا می کردند و مردم بازی جذاب تری می دیدند.

     

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با خبرگزاری فارس، در خصوص  قرعه استقلال در لیک برتر نوزدهم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

قرعه‌ای که نصیب استقلال در لیگ برتر شده است؟

در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. طبیعی است که در ابتدای مسابقات با توجه به فصل بدنسازی کار کمی سخت باشد، اما تا قبل از دربی، استقلال این فرصت را دارد که با برد مسابقات را شروع کند و روحیه تیمی‌اش را بالا ببرد. اگر می‌گویم که سه بازی اول امسال راحت‌‌تر است دلیلش این است که  جدول مسابقات پارسال را نگاه کرده‌ام و معتقدم سه بازی اول قبل از دربی خیلی سخت نیست. هفته چهارم و پنجم طبیعتاً‌ سخت است و بازی‌های دوباره کمی آسان می‌شود اما در نیم‌فصل دوم همه مسابقات سخت و سخت‌تر خواهد شد. قبل از اینکه مسابقات شروع شود می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که سعه صدر داشته باشند. هم استراماچونی و هم کالدرون روی تیم‌هایشان اشراف ندارند چون هنوز وارد بازی‌های رسمی نشده‌ایم، حواس هوادار استقلال باشد که تجربه کالدرون نسبت به استراماچونی در منطقه بیشتر است چون سرمربی پرسپولیس در کشور حاشیه‌ای خلیج فارس است اما استراماچونی اولین بار است که وارد آسیا می‌شود به همین دلیل هواداران باید به سرمربی استقلال زمان بدهند. شاید کمی طول بکشد استقلال به شرایط ایده‌آل برسد چون 15، 16 بازیکن تیم جدا شده‌اند و همین موضوع کار سرمربی را برای هماهنگی سخت می‌کند.

* دربی هفته چهارم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من دلم می‌خواست بازی هفته هشتم، نهم یا دهم بود همه می‌گویند این بازی سه امتیاز دارد ولی به نظر من این مسابقه 6 امتیاز یا حتی بیشتر هم دارد  چون مربی که در دربی برنده می‌شود سخت تعویض خواهد شد. می‌دانم که هماهنگی دو تیم تا هفته‌های هشتم، هشتم زمان می‌برد و به همین دلیل است که دوست داشتم بازی در این هفته‌ها برگزار می‌شد تا مردم فوتبالی قابل قبول ببینند فقط چند هفته طول می‌کشد که سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی‌شان را بشناسند.

* سکوت استراماچونی و اینکه وی کمتر درگیر حواشی فوتبال ایران شده است؟

من این موضوع را مثبت ارزیابی می‌کنم، او نشان داده از آرتیست‌بازی خوشش نمی‌آید و این مسئله می‌تواند مهم باشد. نمی‌دانم در ایتالیا مربیان زیاد حرف می‌زنند یا کم، ولی معقول است که یک مربی هر چند وقت یکبار نشست خبری برگزار کند و وضعیت تیمش را به اطلاع هواداران و رسانه‌ها برساند.  یک زمان قطبی با گفتارش در فوتبال ایران اثرگذار شد و من تصور می‌کنم استراماچونی با رفتار جدیدی که از خود نشان داده می‌تواند روی همه مربیان فوتبال ایران تأثیر بگذارد.

 اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار