1896

تمرین تیم استقلال پس از بازیگشت از سوئد امروز در تهران برگزار شد

به گزارش استقلال نیوز اولین تمرین تیم استقلال تهران پس از اردوی سوئد عصر دوشنبه از ساعت 17 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* 30دقیقه قبل از آغاز تمرین استقلالی ها در زمین شماره 2 استادیوم آزادی، مهدی رحمتی سنگربان آبی پوشان به محل تمرین آمد و به صورت انفرادی تمرینات هوازی و کششی انجام داد.

* تیم فوتبال سایپا که در نوبت قبلی تمرین امروز در ورزشگاه آزادی دیدار دوستانه ای را ترتیب داده بود در غیاب آندو تیموریان و با  با تمرین استقلالی ها دچار تلاقی زمانی شدو همین امر باعث شد تا شاگردان مجید جلالی با بازیکنان استقلال به خوش و بش بپردازند. حضور نفرات سرشناسی چون میلاد میداوودی و اصغر حاجیلو که استقلالی هم هستند نکته جالب توجه این برخورد تصادفی بود.

* اصغر حاجیلو پیشکسوت باشگاه استقلال که این روزها در تیم سایپا مسوولیت دارد هنگام مواجهه با سیدمهدی رحمتی به  گرمی با وی خوش و بش کرد. لازم به اشاره است که اصغر حاجیلو در زمان عدم حضور رحمتی در تیم ملی از حامیان جدی وی محسوب می شد.

* حضور میلاد میداوودی که در میان استقلالی ها از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است در ورزشگاه آزادی بازار خوش وبش با شاگردان مظلومی و همچنین عکس هایی یادگاری با هواداران استقلال داغ کرد. همچنین ابراهیم صادقی کاپیتان محبوب نارنجی پوشان و البته مجید جلالی نیز با کادر فنی و نفرات استقلال به خوش و بش پرداختند.

* در ابتدای تمرین امروز استقلالی ها پرویز مظلومی دقایقی را با شاگردان خود شخصا درباره اهمیت هفته های آتی رقابت های لیگ صحبت کرد. 

* آیتم ابتدایی تمرین امروز استقلالی ها نرم دوی بود که آبی پوشان زیر نظر مربی بدنساز خود به انجام آن پرداختند. 

* سجاد شهباززاده بازیکن سال های گذشته سایپا نیز امروز برخورد بسیار گرمی با بازیکنان سایپا و کادر فنی این تیم داشت.

* بازیکنان  ابتدا 10 دقیقه دور زمین دویدند سپس در دو تیم مجزا که یک تیم در غالب سفید و نارنجی و تیم دیگر در قالب صورتی فسفری به فوتبال پرداختند.

* پرویز  مظلومی سرمربی استقلال امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر بود و شخصا تمرین را زیر نظر داشت. سرمربی استقلال هنگامی که صحبت می کرد به وخی به فرزاد مجیدی گفت لباس شخصی اش را دربیاورد و با لباس ورزشی در زمین حاضر شود.

* پروپیچ، خسرو حیدری، علیرضا رمضانی بعد از  گذشت دقایقی زیر نظر اصغر قربانعلی پور بدنساز استقلال به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*دکتر نوروزی در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد و گزارشی از آخرین وضعیت روزبه چشمی به کادر فنی ارائه داد.

*نصرالله عبداللهی مشاور ویژه افشارزاده به مدت یک ساعت در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد.

تمرین امروز آبی پوشان پس از حدود 75 دقیقه به پایان رسید. استقلال فردا در دو نوبت تمرین خواهد کرد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار