آندره‌آ استراماچونی

نبود مترجم در بازی نخست تیم فوتبال استقلال باعث عصبانیت شدید سرمربی ایتالیایی این تیم شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در بخشی از صحبت هایش در نشست خبری پس از بازی با ماشین‌سازی در تبریز به شدت به نبود مترجم اعتراض کرد و این قضیه را بی حرمتی به خود دانست.

نمی دانم استقلال بود یا فدراسیون و یا چه کسی این تصمیم را گرفت اما در اولین دیدار ما یک مترجم ایرانی کنار من حضور نداشت و این یک بی حرمتی به من است. 

نمی دانم این اتفاق از طرف فدراسیون بوده یا ایتالیا یا باشگاه استقلال!؟ ولی کسی بوده که با من مشکل داشته است.

به هر حال نشست خبری استراماچونی در شهر تبریز بعد از پایان مسابقه با عصبانیت به پایان رسید و سرمربی استقلال درباره موضوعی صحبت کرد که به نظر می رسد یکی از مقدمات اولیه کار کردن در این تیم باشد؛ مترجم!

داستان مترجم این فصل مربی خارجی استقلال بر خلاف فصول گذشته که با حضور محمد حسین زرندی انجام می شد، متفاوت از گذشته است. استراماچونی کار خود را در تمرینات با حضور یک چهره ایرانی آغاز کرد که در کنار کنترل GPSها وظیفه ترجمه صحبت های او را هم بر عهده داشت و این فرد در تمرینات با لباس ورزشی با آبی ها تمرین می کرد و قرار نبود به عنوان مترجم اصلی کار کند. استراماچونی از مسئولان استقلال خواسته بود یک نفر برای ترجمه صحبت‌هایش در نشست‌های خبری  حضور داشته باشد.

روز قبل از بازی با ماشین‌سازی، یک نفر به عنوان مترجم کنار استراماچونی حضور داشت و تا اینجای کار مشکلی نبود، اما ظاهرا عدم اقدامات لازم برای گرفتن آی‌دی‌ کارت برای فردی که مسئول GPS بود، باعث شد استراماچونی مترجمی نداشته و کاوه ستوده پزشک استقلال صحبت‌های او را به بازیکنان انتقال دهد. در واقع، استراماچونی با وجود اینکه دو مترجم همراه داشت، از هیچ کدام نتوانست استفاده کند. مسئول GPS روی نیمکت نبود و دیگری نیز آی‌ دی کارت نداشت.

سعید فتاحی مسئول سازمان لیگ اعلام کرد:

استقلال درخواستی برای حضور مترجم نداشت و اگر به آنها گفته می‌شد، شاید مترجم می‌توانست روی نیمکت بنشیند!

جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال در واکنش به اظهارات فتاحی به خبرگزاری تسنیم گفت:

فردا در این زمینه توضیحات‌مان را ارائه خواهیم کرد و الان نمی‌توانم چیزی بگویم.

به گزارش استقلال نیوز، باید دید ریشه اتفاقاتی که این روزها در باشگاه استقلال در حال رخ دادن است، چیست؟ استخدام یک مترجم مسلط به زبان ایتالیایی و فراهم کردن مقدمات حضور او در کنار مربی، روی نیمکت و در کنفرانس خبری کار چندان دشواری نیست که مدیران استقلال پس از گذشت 2 ماه از حضور استراماچونی در ایران از انجام آن عاجزند!

آقای امیرحسین فتحی مدیرعامل محترم باشگاه استقلال، شما نمی توانید با یک دست 2 هندوانه بلند کنید! لطفا از عزای بعد از استعفای رفیق شفیق خود آقای علی خطیر دست بکشید و به فکر معاونی جدید باشید و یا نامه استعفای خود را تقدیم اربابان خود کنید و بیش از این به هواداران استقلال بزرگ خیانت نکنید.

نگذارید این شائبه برای ما بوجود بیاید تا بگوییم از ظواهر امر اینگونه پیداست که بوهایی برای توطئه علیه استراما و فراری دادن او به مشام می رسد!

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار