ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آنقدر اطلاعات و مشورت‌های اشتباه به استراماچونی داده‌اند که حاضر نیست یک دستیار ایرانی به کادر فنی تیم اضافه کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر و دیدار استقلال و فولاد در هفته دوم،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* در دیدار با ماشین سازی تفاتی با تیم فصل قبل ندیدم

برنامه ریزی اشتباه و ناهماهنگی در فدراسیون برای همه تیم‌ها یک توفیق اجباری بود و باعث شد همه تیم‌ها پیش فصل خوبی را داشته باشند تا بهانه عدم هماهنگی و بدنسازی کم و دیگر بهانه‌ها از تیم‌های لیگ برتری گرفته شود. من در هفته اول تفاوتی بین استقلال استراماچونی و استقلال شفر که در هفته‌های آخر به مجیدی رسید، ندیدم. تنها تغییر در ترکیب اصلی تیم حضور شاهین طاهرخانی جوان بود. انتظار تیم متفاوتی داشتم که این اتفاق نیفتاد.

* دیدار استقلال و فولاد برای هر دو تیم سخت است

این بازی برای هر دو تیم سخت و حساس است. هر دو تیم با شکست کارشان را آغاز کرده‌اند و نتیجه نگرفتن در هفته دوم برای هر کدام از این دو تیم گران تمام می‌شود. به خصوص برای استقلال که هم در خانه بازی می‌کند و هم هواداران بسیار بیشتری دارد.

فکر می‌کنم به استراماچونی مشورت و  اطلاعات درستی نمی‌دهند

یکی از ضعف‌هایی که در  استقلال مشهود است، فقدان یک دستیار ایرانی در کادر فنی است و عجیب است که استراماچونی از قبول مربیان ایرانی امتناع می‌ورزد. فکر می‌کنم به استراماچونی مشورت و  اطلاعات درستی نمی‌دهند که  به مربیان ایرانی بدبین است. او به فرهنگ و فوتبال ایران آشنایی ندارد و باید از یک دستیار ایرانی به میل و خواسته خودش استفاده کند. در غیر اینصورت در طول فصل با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار