سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد، شک نکنید نبود بازیکن بزرگ برای استقلال گران تمام خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 

* باید گل های بیشتری می زدیم

استقلال در نیمه اول که عملکرد خیلی خوبی نداشت اما این تیم در نیمه دوم یک مقدار بهتر بازی کرد ولی یک گل برای استقلال کم بود و باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسید تا اگر در دقایق آخر بازهم گل دریافت کردند, در نتیجه تاثیری نداشته باشد. تعجب کردم که بازیکنان استقلال بعد از پیش افتادن فکر کردند که بازی تمام شده و با همان یک گل می‌توانند سه امتیاز را از آن خود کنند. استقلال در این بازی بعد از گل اول می‌توانست گل‌های بیشتری بزند اما این کار را نکرد.

* عملکرد فنی استقلال خیلی خوب نیست

عملکرد تیم را از لحاظ فنی خیلی خوب ندیدم و من احساس می‌کردم که استقلال در این دیدار خیلی بهتر بازی خواهد کرد اما اینطور نشد. درست است که تیم نسبت به بازی هفته اول مقداری بهتر شده بود اما این چه فایده‌ای دارد؟ استقلال باید در این بازی‌ها 3 امتیاز را کسب کند تا بتواند در جدول بالا بیاید. من فقط دلم به حال هواداران می‌سوزد که با عشق به استادیوم می‌آیند اما متاسفانه این تیم, استقلال مد نظرشان نیست.

* تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد

این تیم امسال نتوانسته یارگیری خوبی داشته باشد، تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. شک نکنید نبود بازیکن بزرگ برای استقلال گران تمام خواهد شد.

* کار استقلال در ادامه لیگ خیلی سخت است

در این شرایط یک امتیاز هم مهم است و دیگر چه برسد به 5 امتیاز! به هرحال استقلال خوب یار نگرفته و باید با همین پتانسیل لیگ را ادامه بدهد. من از ابتدا گفتم که باید در کنار استراماچونی یک مدیر فنی خوب وجود داشت که در یارگیری به باشگاه کمک و استراماچونی کمک می‌کرد. کار برای استقلال با این شرایط خیلی سخت خواهد بود و برای اینکه بتوان در این لیگ رقابت کرد نیاز به مهره‌های خوب است.

اخبار تیم استقلال

     


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ ابر و باد و مه و فغانی و بازیکنان درجه 2.. و تساوی تلخ لحظه آخری مقابل فولاد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار