جانواریو

هافبک اسبق استقلال گفت: باورم نمی شود که هواداران استقلال بعد این همه سال همچنان مرا دوست دارند و حتی تولدم را به من تبریک می گویند.

 

به گزارش استقلال نیوز، فابیو جانواریو هافبک برزیلی پیشین استقلال که همچنان از محبوبیتی فراوانی در بین هواداران این تیم برخوردار است به بهانه سالروز تولدش در گفت و گو با ایلنا ، درباره آخرین وضعیت خودش و شرایط استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید: 

 * هواداران استقلال بهترین هستند

هواداران استقلال همیشه به من لطف دارند. شاید باورتان نشود ولی آنها هنوز هم در صفحات مجازی پیگیری وضعیت من هستند و حتی روز تولد مرا با پیام‌هایشان تبریک گفتند.باید از آنها تشکر کنم که مرا فراموش نکرده‌اند.

* خیلی دوست دارم به استقلال برگردم

جالب است هواداران استقلال از من می‌خواستند به این تیم برگردم. خودم هم خیلی دوست دارم یک روزی این اتفاق بیفتد و به تیم محبوبم برگردم. بهترین خاطره سالهای حضورم در ایران بازی در استقلال بود. من به این تیم به قهرمانی رسیدم، گل قهرمانی زدم و خیلی از اتفاقات شیرین دیگری نیز برای رقم خورد.

* استقلال در ادامه شرایط بهتری پیدا می کند 

زمانی که وقت داشته باشم و کاری برایم پیش نیاید، بازیهای استقلال را نگاه می‌کنم حتی دو بازی آخر این تیم را تماشا کردم و آنها خیلی بدشانس بودند که نتوانستند پیروزی را کسب کنند. به نظر من تیم استقلال در ادامه شرایطش بهتر خواهد شد.

* انتخاب استراماچونی بهترین تصمیم مدیران استقلال بود

یکی از بهترین تصمیمات مدیران استقلال در این چند سال آوردن مربی ایتالیایی به این تیم بود. او از کشوری به فوتبال ایران آمده که صاحب سبک در فوتبال است. آنها به نظم و انضباط معروف هستند و همین می‌تواند رمز موفقیت استقلال باشد.

* امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

دربی هم اتفاقات خاص خودش را دارد. من سابقه حضور در چند دربی را دارم. بازی کردن در این دیدار استرس فراوانی دارد و هر تیمی که بتواند بر احساساتش غلبه کند، می‌تواند سه امتیاز را کسب کند. امیدوارم که استقلال برنده دربی باشد.

* حسرت گل زدن در دربی به دلم ماند

همیشه در دربی یک حسرتی بر دلم ماند که هیچ‌وقت به آن نرسیدم! خیلی دوست داشتم در دربی گلزنی کنم که این اتفاق هیچ‌وقت بریم نیفتاد. گل زدن در دربی همیشه یک لذت خاصی داشته. همیشه می‌دیدم بازیکنانی که در دربی گلزنی می‌کنند تا مدتها هواداران در مورد گل آنها صحبت می‌کردند.

* به پیشنهاد مربیگری از ایران فکر می کنم

من این روزها کلاسهای مربیگری را گذراندم و منتظر فرصتی هستم تا بتوانم تجربیاتم را در اختیار جوانان بگذارم. اگر از ایران پیشنهادی برایم برسد قطعا روی آن فکر می‌کنم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ تبریک تولد به جنتلمن برزیلی؛ آماده‌سازی استرا با گل ریحان!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار