اخبار باشگاه استقلال

باشگاه استقلال که با تهدید جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا می بایستی بدهی های خود به تعدادی از طلبکارانش را پرداخت می کرد امروز با بخشی از آن ها تسویه حساب کرد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران جهت صدور مجوز حرفه‌ای و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، مطالبات مدیرعامل سابق، یک مربی و دو بازیکن سالهای گذشته اش را پرداخت کرد.

* پرداخت بدهی های تعدادی از طلبکاران استقلال

بدهی های باشگاه استقلال به بهرام افشارزاده بابت طلب مربوط به سال‌های ۱۳۹۳-۱۳۹۵، مجید صالح مطالبات مالی مربوط به سال‌های ۱۳۹۱-۱۳۹۳، مجتبی جباری طلب مربوط به سال‌های ۱۳۹۱-۱۳۹۲ و آندرانیک تیموریان طلب مربوط به سال ۱۳۹۳ پرداخت شد.

این اسامی چهار نفر از طلبکارانی بودند که طی ساعت‌های گذشته امروز پنجشنبه، مطالبات خود را دریافت کردند و باشگاه استقلال با آنها تسویه حساب مالی کرده است.

لازم به تاکید و یادآوری است که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی باشگاه استقلال در سالهای اخیر، مطالبات یک سرمربی و سه بازیکن استقلال در سالهای گذشته با تلاش بی‌وقفه مدیران باشگاه در حال پیگیری و انجام است.

* ویزای کار استراماچونی صادر شد 

آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال که گفته می‌شد پس از بازی هفته دوم مقابل فولاد تصمیم به ترک ایران داشته تا با خانواده‌اش دیدار کند اما به دلیل عدم دریافت مجوز خروج از تصمیمش منصرف شد دیگر مشکلی برای خروج از ایران ندارد.

با پیگیری مسئولان باشگاه استقلال ویزای کار این سرمربی ایتالیایی صادر شده و استراماچونی می‌تواند بعدا بدون مشکل ایران را ترک کند و به مسافرت برود.

اخبار باشگاه استقلال

    


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ واکنش استراماچونی در خصوص رای کمیته انضباطی؛ جلسه هیات مدیره برای مجوز حرفه ای!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تبریک تولد به جنتلمن برزیلی؛ آماده‌سازی استرا با گل ریحان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار