شیخ دیاباته

مهاجم اهل مالی استقلال گفت: ابتدا برای حضور در استقلال و فوتبال ایران انگیزه کافی نداشتم ولی با صحبت با استراماچونی قانع شدم که چالش جدیدی را تجربه کنم

   

به گزارش استقلال نیوز، شیخ دیاباته مهجم اهل مالی باشگاه استقلال در گفتگو با پایگاه خبری گردندیس 33 در مورد شرایط خودش در استقلال و حضور استراماچونی در استقلال، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

     

* برای ارزیابی من هنوز خیلی زود است

اوضاع برای من در استقلال خوب پیش می‌رود، اما خیلی زود است که بخواهم وضعیت را ارزیابی کنم چون تازه فصل را شروع کرده‌ایم و تنها دو بازی انجام داده‌ایم، وگرنه اوضاع خوب است. شیخ خوب است! (باخنده)

* ابتدا موافق حضور در ایران نبودم!

حقیقت این است که درباره رفتن به ایران تردید زیادی داشتم و در ابتدا خیلی انگیزه‌ای برای رفتن به این کشور نداشتم. سپس اطلاعاتی از ایران به دست آوردم و با آندره‌‌آ استراماچونی ایتالیایی روبه‌رو شدم که من را به واسطه بازی در فرانسه و ایتالیا (تیم بنونتو) می‌شناخت، از این‌رو با او مفصل صحبت کردم و بعد از آن بود که تصمیم گرفتم به ایران بروم تا چالش جدیدی را تجربه کنم.

* برای موفقیت استقلال تلاش می کنم

استراماچونی واقعاً مربی خوبی است، کسی که سابقه سرمربیگری اینتر را دارد و می‌خواهد کاری خوب در استقلال انجام دهد و البته باعث بهتر شدن بازی من شود، بنابراین هر کاری که از دستم ساخته باشد انجام خواهم داد تا عنوانی را برای این باشگاه به ارمغان بیاورم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

شیخ دیاباته مهاجم ترسناک استقلال؛ تیام جدید در راه است؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار