مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی مربی صاحب سبک را از ایتالیا به ایران می آوریم باید به او زمان بدهیم تا بتواند شناخت کافی از فوتبال ایران پیدا کند.

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و برخی انتقادها از استراماچونی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * مشکل بزرگ استقلال تغییرات زیاد در این تیم است

در اینکه هواداران استقلال از نحوه امتیازگیری و بازی‌های این تیم ناراضی هستند، شکی وجود ندارد و حالا آنها در آستانه دربی نگران هستند. با این حال معتقدم که مشکلات استقلال باید به صورت ریشه‌ای حل شود و یکی از مسائل مهم، انجام تغییرات زیاد در این تیم بوده است.در نتایج ابتدای فصل که نتایج اهمیت زیادی دارند، این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد. اینکه چرا استقلال هر سال تعداد زیادی از بازیکنان تأثیرگذارش را از دست می‌دهد، پرسشی است که باید مسئولان باشگاه به آن پاسخ بدهند. معمولاً تیمی که کمترین تغییرات را داشته باشد، می‌تواند به موفقیت برسد، اما در استقلال شاهد چنین چیزی نبودیم و این عیبی بزرگ است.

* به استراماچونی زمان کافی بدهیم

ما یک مربی را از کشوری صاحب فوتبال به فوتبال ایران آورده‌ایم که هیچ شناختی از فوتبال ما نداشته است. یکی از دلایل موفقیت برانکو در پرسپولیس این بود که از فوتبال ایران شناخت داشت و البته پرسپولیس با کمترین تغییرات مواجه شد. وقتی استراماچونی را با این شرایط به ایران می‌آوریم، باید به این مربی زمان بدهیم. هواداران استقلال صبور نیستند، اما باید بدانند تیمی با این همه تغییر و جذب یک مربی که شناحتی از فوتبال ایران ندارد، نیاز به زمان دارد.

 * عصبانیت استراماچونی طبیعی است

چیزی که در بازی‌های گذشته دیدیم، عصبانیت استراماچونی در کنار خط است. شاید این موضوع به خاطر برخی مشکلات کوچک در استقلال است که می‌تواند باعث ایجاد مشکلات بزرگ و تأثیرگذار باشد. حتی در هفته‌های گذشته هم خبرهایی درباره احتمال استعفای این مربی مطرح شد.اگر یک مربی از کشوری صاحب سبک آورده‌ایم، باید بستر موفقیت را برای او فراهم کنیم و این خیلی مهم است که استراماچونی در آرامش کارش را انجام دهد. تعجب می‌کنم که استراماچونی همچنان حاضر به استفاده از دستیار ایرانی در کادر فنی خود نیست. بحث من در مورد مسائل فنی نیست. استراماچونی شناخت زیادی از فوتبال ایران ندارد و حداقل یک مربی ایرانی می‌تواند به سرمربی استقلال در مورد شناخت از فوتبال ایران کمک کند. جالب اینجاست که باشگاه هم خیلی راحت از کنار این موضوع می‌گذرد.

* کاش دربی چند هفته دیرتر برگزار می شد

استقلال پیش از دربی بازی‌های سختی نداشت و کسب دو امتیاز از سه بازی، در شأن این تیم نیست. تعدادی از بازیکنان استقلال برای اولین بار این بازی را تجربه خواهند کرد که این موضوع نگران‌کننده است و کاش دربی چند هفته دیرتر برگزار می‌شد. با این حال امیدوارم دربی یک پله جهش برای استقلال باشد.

* استقلال نیاز به زمان دارد

استراماچونی نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. البته اجرای خواسته‌های سرمربی توسط بازیکنان هم مسئله بسیار مهمی است. ما باید به این بازیکنان امیدوار باشیم تا شاید در آینده تبدیل به ستاره‌های استقلال شوند.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

 مجید نامجومطلق: شرایط برای استراماچونی راضی‌کننده نیست؛ جدایی بازیکنان نمره‌ای منفی برای مدیران بود

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار