7283 orig

فرزاد مجیدی سرپرست موقت استقلال معتقد است بازیکنان استقلال برای پیروزی در بازی بعد سر شار از انگیزه هستند

 

به گزارش استقلال نیوز فرزاد مجیدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره برنامه سفر پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: روز جمعه آخرین جلسه تمرینی خود را در تهران برگزار خواهیم کرد و پس از آن ساعت 9:40 صبح شنبه عازم اهواز هستیم و در هتل پارس این شهر مستقر خواهیم شد. ساعت 17 آخرین جلسه تمرینی خود در اهواز را برگزار می کنیم که باید از آقای کاه کش سرپرست فولاد خوزستان و مجموعه این باشگاه که زمین در اختیار ما گذاشته اند تشکر کنیم. همچنین روز یکشنبه پس از برگزاری بازی راهی تهران خواهیم شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان تصریح کرد: تمرینات خوبی را طی روزهای گذشته سپری کردیم و بازیکنان برای کسب پیروزی انگیزه خاص و بالایی دارند. می خواهیم سال 95 را با برد آغاز کنیم و در این بازی نیز تنها به دنبال سه امتیاز هستیم. استقلال نشان داده است که در بازی های خارج از خانه تنها به دنبال برد است و نتیجه های خوبی در این بازی ها گرفته ایم.

وی ادامه داد: تمام فکر و تمرکز مجموعه استقلال در سال 95 کسب موفقیت و شاد کردن هواداران است. ما بازی به بازی پیش می رویم و می دانیم که کار سختی پیش روی تیم است اما همه اعضای تیم به خوبی با درکی که از بزرگی استقلال دارند، برای موفقیت مجموعه تلاش می کنند.

مجیدی ضمن تمجید از عملکرد استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم بیان کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و عبدالله ویسی در این تیم نتایج خوبی کسب کرده است. همه تیمها برای ما قابل احترام هستند اما همانطور که گفتم ما در این بازی تنها به سه امتیاز فکر می کنیم.

سرپرست استقلال ضمن اعلام این خبر که رحمتی با استقلالی ها راهی اهواز خواهد شد، اظهار کرد: هر چند مهدی رحمتی به دلیل محرومیت نمی تواند در این بازی حضور داشته باشد اما او با توجه به اینکه کاپیتان تیم است و به دلیل اینکه احساس مسئولیت کرده است در این سفر همراه استقلال خواهد بود که باید از او برای این اتفاق تشکر ویژه ای داشته باشیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شروع بازی های سخت استقلال می تواند روند نتیجه گیری این تیم را دچار مشکل کند، گفت: تمام دیدارهای استقلال در لیگ سخت است و در نیم فصل اول نیز بسیاری می گفتند که استقلال دچار مشکل خواهد شد اما نتایج شکل دیگری رقم خورد. همه بازی ها برای ما یک فینال است و ما با این تفکر لیگ را ادامه خواهیم داد زیرا می دانیم تمام تیم ها در برابر ما با انگیزه بالایی حاضر می شوند. تلاش کردن برای موفقیت استقلال وظیفه است که همه مجموعه تیم آن را به خوبی انجام می دهند تا بتوانیم در نهایت به موفقیت دست یابیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار