تسلیت باشگاه استقلال

باشگاه استقلال تهران درگذشت غم انگیز کودکی خردسال در ورزشگاه آزادی را تسلیت گفت.

 

 به گزارش استقلال نیوز،باشگاه استقلال طی پیامی درگذشت غم انگیز عماد صفی یاری، کودک هشت ساله را که به دلیل برق گرفتگی که به طور قطع عامل اصلی آن سهل انگاری فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مدیران مجموعه آزادی و.. می باشد را تسلیت گفت.

درگذشت تلخ و غم‌انگیز عماد، کودک هشت ساله طرفدار فوتبال باعث تاثر فراوان اعضای باشگاه استقلال و میلیون‌ها هوادار این تیم شده است.باشگاه استقلال این مصیبت را به خانواده صفی‌یاری تسلیت می‌گوید. اندوه از دست دادن عماد بر اثر یک سهل انگاری در واژه‌ها نمی‌گنجد؛ تنها می‌توان از خداوند برای خانواده ایشان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کرد.

به گزارش استقلال نیوز، ما و مخاطبانمان در خبرگزاری استقلال نیوز، این ضایعه غم انگیز را به خانواده محترم عماد صفی یاری تسلیت عرض می کنیم از درگاه خداوند متعال برایشان طلب صبر داریم و امیدواریم با خاطیان و مسببین این اتفاق تلخ، از فدراسیون فوتبال و عوامل اجرایی سازمان لیگ گرفته تا مدیران مجموعه ورزشی آزادی و.. برخوردهای بازدارنده و قاطع صورت گیرد.

 

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ دختر آبی، آسمانی شد؛ سحر سوخت تا سحرهای دیگر نسوزند

دیدگاه‌ها  
فریدون
0 #1 فریدون 1398-06-28 08:53
آقایان! عماد استقلالی بود [و احتمالاً پدرش هم استقلالی است]. چرا همیشه اجازه می دهید در بسیاری از موارد اینچنینی پرسپولیسی ها از ما (استقلالیها) پیشی [و بعضی ها هم از آب گل آلود ماهی] بگیرند. ادمین محترم! خواهشمندم این پیام را به مسئولین باشگاه استقلال انتقال دهید... چرا تاکنون کسی از باشگاه و خانوادۀ استقلال برای ابراز همدردی با خانوادۀ صفی یاری (صفیاری) به صورت حضوری سراغی از آنها نگرفته است؟ چرا اینگونه با اعصاب و روان هواداران بازی می شود...؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار