حسین عسگری

کارشناس داوری گفت: استقلال تهران در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته سوم لیگ برتر در حالی که می توانست به برتری دست پیدا کند با اشتباه داور به تساوی رضایت داد.

 

به گزارش استقلال نیوز؛ در فصل جدید لیگ برتر، استقلال تهران در سه هفته نخست اسیر اشتباهات داوری شده و امتیازات زیادی را از دست داده است.

حسین عسگری کارشناس داوری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص داوری دیدار تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و استقلال و دیگر بازی های این هفته، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* داوران با اشتباه در دو بازی نتایج را تغییر دادند

تا جایی که من مسابقات را دیدم در دو بازی اشتباهات تأثیرگذار داوران نتیجه را مسابقات را تغییر داد که این آمار اصلاً آمار خوب و مناسبی نیست. اگر در یک بازی از هشت بازی داور اشتباه تأثیرگذار داشته باشد می‌توان آن را قابل قبول دانست اما تغییر نتیجه دو بازی از هشت مسابقه نشان‌ دهنده این است که عملکرد داوران در این هفته مناسب نبوده است.

* داور پنالتی استقلال را ندید

در بازی ماشین‌سازی با شهر خودرو داور یک پنالتی باید برای ماشین‌سازی اعلام می‌کرد که این پنالتی را ندید. در بازی دیگر هم که بین دو تیم استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان برگزار شد داور پنالتی تابلوی استقلال را ندید. اکبریان از داوران با تجربه ما محسوب می‌شود و 7-8 سال است که در لیگ برتر قضاوت کرده و عجیب بود که چنین پنالتی واضحی را تشخیص نداد.بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان هم مشکل داوری نداشت.

* استقلال حق دارد از داوری طلبکار باشد

وقتی چنین شرایطی رقم می‌خورد طبیعی است که استقلال طلبکار می‌شود. بازی استقلال و پرسپولیس هم بسیار مهم، حساس و سنگین است و این شرایطی که برای داوری در بازی قبل از دربی رقم خورده باعث می‌شود کار داور دربی سنگین‌تر و سخت‌تر شود. مگر اینکه اتفاقات بازی به گونه‌ای رقم بخورد که داور کارش راحت شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ ناداوری دست از سر ما برنمی دارد؛ تلفات سنگین قبل از دربی در مسجدسلیمان!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار