سهراب بختیاری زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال از نظر تاکتیکی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان پیشرفت خوبی داشت اما هنوز تیم آماده و مورد علاقه هواداران نشده است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال که حالا به مرز 47 سالگی رسیده و تجربیات جدید در عرصه مربیگری فراگرفته است در  گفت وگو با میزان، در مورد شرایط استقلال پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و دربی پایتخت بین استقلال تیم اول پایتخت و پیروزی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال باید در دربی نتایج گذشته را جبران کند

استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان شکل بهتری از لحاظ تاکتیکی را به نمایش گذاشت. اگر چه این تیم هنوز ضعف‌های خودش را دارد، اما عملکردش امیدوار کننده بود. استقلال سه هفته اول نتیجه نگرفته و باید در دربی آن را جبران کند.

* بردن دربی از نان شب واجب تر است

بردن پرسپولیس می‌تواند از چند جهت برای استقلال خوب باشد، اول اینکه رقیب سنتی را شکست می‎دهند و هم روحیه مضاعف می‌گیرند تا امتیازات هفته‌های بعدی را به دست بیاورند به قول معروف برد در دربی از نان شب واجب تر است. شاید برخی تصور کنند شرایط استقلال خوب نیست، اما دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و اگر بازیکنان استقلال با تمرکز بازی کنند، می‌توانند نتیجه خوبی از این بازی بگیرند.

* هیچگاه اسیر حساسیت دربی نشدم

من در ۵،۶ دربی بازی کرده‌ام. همیشه سعی کردم بهترین بازی‌ام را انجام داده و تمرکز بالایی داشته باشم. می‌دانستم حساسیت دربی بالاست، اما سعی می‌کردم اسیر حساسیت‎های دربی نشوم.

* تیم با تجربه تر برنده دربی است

همیشه حساسیت دربی بالا بوده، اما دربی‌های زمان ما با دربی در این سال‎ها فرق می‌کند. زمین مناسبی برای آزادی نداشتیم که فوتبال بازی کنیم، اما امروز امکانات زمین تا آسمان با زمان ما فرق کرده است. با این حال معتقدم هر تیمی دربی‎باز بوده یا به نوعی باتجربه بازی کند، می‌تواند برنده باشد.

اخبار استقلال

 

 


 

مطالب مرتبط:

سهراب بختیاری زاده: بازیکنان استقلال مقابل نفت در حال و هوای دربی بودند؛ آبی پوشان با برد دربی با هواداران آشتی کنند

سهراب بختیاری زاده: چه بلایی سر پژمان آوردند که حتی حاضر نیست جواب تلفنشان را بدهد؟!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار