آندره‌آ استراماچونی

سرمربی ایتالیایی گفت: ما بازیکنان جوانی داریم که برای اولین بار است دربی را تجربه می کنند و باید آنها را از نظر روحی و روانی آماده مسابقه کنیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه 28 شهریور) استقلال در واکنش به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط استقلال پیش از دربی پایتخت صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تلاش می کنیم 110 درصد آماده دربی باشیم

دربی ایران یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین دربی‌ها در دنیاست و مهمترین بازی برای هر دو تیم در سال. ما می‌دانیم چقدر دربی مهم است و تلاش می‌کنیم 110 درصد برای این بازی آماده باشیم. متأسفانه در بازی قبلی دو بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و یک بازیکن‌مان هم محروم شد. امیدوارم بازیکنان آماده‌تری داشته باشیم.

* برنده این بازی به جایگاه جدول و امتیاز نیست 

اگر ما تا الان 9 امتیاز داشته باشیم یا یک امتیاز، فرقی نمی‌کند. این بازی اهمیت خاص خودش را دارد و برنده آن با جایگاه و امتیاز مشخص نمی شود .

ترسی از تیم رقیب نداریم

قطعاً ما در حال آماده‌سازی هستیم و سعی می‌کنیم این بازی را ببریم، ولی می‌دانیم پرسپولیس تیم خوبی است. با این حال ترسی از این تیم نداریم.ما باید از نظر روحی خیلی روی تیم کار کنیم، به خاطر اینکه هم تیم ما نسبتاً جوان است و هم به دلیل اینکه خیلی بازیکنان جدیدی داریم، اما پرسپولیس فکر می‌کنم فقط یک تغییر داشته که آن هم در خط تهاجمی بوده است. ما تغییرات زیادی داشتیم و باید روی این موضوع کار و پیشرفت کنیم تا به موفقیت برسیم.

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی استقلال در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در مورد مصدومان و افراد جایگزین فقط به این جمله بسنده کرد:ممنون می‌شوم احترام بگذارید.  

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

داریوش شجاعیان: از نظر روحی و روانی خراب هستیم؛ اهل کُری خوانی برای تیم رقیب نیستم!

 وریا غفوری: اشتباهات داوری به ما ضربه زد؛ استقلال ضعیف نیست، همه بازیکنان توانمندی هستند!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار