آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از نوجوانی رویای حضور در دربی را در سر داشتم و می خواهم بهترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک جدید تیم فوتبال استقلال که در این فصل به استقلال اضافه شده است  در گفت وگو با تسنیم، در خصوص شرایط این روزهای تیم استقلال پیش از دربی پایتخت و پیش بینی نتیجه این بازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بدشانسی و اشتباهات داوری به تیم ما لطمه زده است

متاسفانه در سه بازی قبلی خوب امتیاز نگرفتیم و فکر می‌کنم بدشانسی و اشتباهات داوری به تیم ما لطمه زد. در بازی با نفت مسجد سلیمان یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد که اگر داور تصمیم درستی می‌گرفت با دو گل از حریف پیش می‌افتادیم. اخراج فرشید اسماعیلی هم یک تصمیم نادرست بود و ما این بازیکن را هم برای دربی از دست دادیم. می‌دانیم که حالا هواداران انتظار دارند روز یکشنبه نتیجه خوبی بگیریم و تلاش می‌کنیم تا در این بازی مهم به پیروزی برسیم.

* با پیروزی در دربی دل هواداران را شاد می کنیم

شرایط روحی بازیکنان برای بازی با پرسپولیس خوب است و از طرفی فاصله ما با صدر جدول آنقدر زیاد نیست که بخواهیم از حالا ناامید شویم. پیروزی در دربی می‌تواند وضعیت استقلال را تغییر دهد. استقلال در این فصل با تغییرات زیادی مواجه شده و من در ابتدای فصل هم گفتم که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. هواداران هم قطعا در این بازی از تیمشان حمایت خواهند کرد و امیدوارم با پیروزی در دربی آنها را خوشحال کنیم.

* از نوجوانی رویای حضور در دربی را داشتم

از دوران نوجوانی رؤیای حضور در این بازی را داشتم. خیلی از فوتبالیست‌ها دوست دارند این دربی مهم را تجربه کنند. اینکه بگویم هیجان یا استرس ندارم دروغ است، به هر حال این یک بازی خاص است و دوست دارم حضور در این بازی را تجربه کنم.

.* امیدوارم با گل‌های مرتضی تبریزی و محسن کریمی دربی را ببریم

پیش‌بینی نتیجه دربی خیلی سخت است ولی تلاش ما این است که دربی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم. هر بازیکنی دوست دارد گل زدن در دربی را تجربه کند اما امیدوارم با گل‌های مرتضی تبریزی و محسن کریمی دربی را ببریم.

* امیدواریم اولین برد فصل مقابل پرسپولیس باشد 

پرسپولیس تیم خوبی است که در این سال‌ها کمترین تغییر را داشته ولی این بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و اولین برد فصل را به دست بیاوریم.

 اخبار استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

آرش رضاوند: استقلال بهترین تیم تاکتیکی لیگ است؛ بازی نکردنم به استراماچونی مربوط است

آرش رضاوند: استراماچونی در تمرینات بسیار جدی است؛ بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند

آرش رضاوند: کار کردن با استراماچونی را دوست دارم؛ شماره پیراهن خاص اصلا برایم مهم نیست

آرش رضاوند: خوشحالم به تیم ملی دعوت شدم؛ تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی می‌کنم

آرش رضاوند: به آرزوی بچگی ام رسیدم؛ کاملا آماده رقابت هستم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار