پرویز مظلومی

سرمربی اسبق باشگاه استقلال گفت: من نمی فهمم چرا وقتی سه جلسه محرومیت دروازه بان حریف به یک جلسه تغییر می کند حذف کارت بی دلیل اسماعیلی برای آقایان سخت است!؟  

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرگزاری مهر، درباره شرایط استقلال پیش از دربی پایتخت، پیش بینی نتیجه دربی و ... ، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

 * دربی همیشه غیر قابل پیش بینی است

این بازی غیر قابل پیش بینی است. اینکه فکر کنیم شرایط هر تیمی بهتر است پس برنده بازی خواهد بود، یک اشتباه است. بارها اتفاق افتاده که تیمی ضعیف تر بوده اما در دربی با تمام توان بازی کرده و به پیروزی دست پیدا کرده است.درست است که پرسپولیس از سه بازی ۶ امتیاز به دست آورده و استقلال دو امتیاز. اما این ملاکی برای این نیست که فکر کنیم پرسپولیس از پیش برنده است.

* در دربی بازی دفاعی جواب نمی دهد

هر دو مربی خارجی هستند و اولین دربی ایران را تجربه می کنند و اگر بخواهند با تفکرات دفاعی وارد شوند جوابی نخواهند گرفت. آنها باید در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته باشند و بازی رو به جلویی را از خود ارائه دهند البته باید در خط دفاع هم هوشیار بوده و مراقب ضد حمله حریف باشند.مردم علاقه مند به فوتبال هجومی هستند و از بازی تهاجمی لذت می برند. بنابراین همانطور که تیم ها برای گل زدن به میدان می روند، باید در دفاع هم از بازیکنان خوبی بهره ببرند که هم هماهنگ باشند و هم اجازه گل زنی به حریف ندهند.

* کمیته انضباطی عدالت محور نیست

قبل از مسائل فنی باید دو تیم از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار باشند. بعد از آن، آمادگی جسمانی و سپس مسائل فنی. تیمی که از لحاظ روحی و بدنی آماده باشد می تواند بیش از ۹۰ دقیقه را به راحتی بازی کرده و مقابل حریف کم نیاورد. دربی بازی باتجربه هاست و بازیکنان باتجربه می توانند در این دیدار نقش بسزایی داشته باشند. متأسفانه استقلال باقری و اسماعیلی را ندارد. البته باقری به دلیل مصدومیت ولی اسماعیلی به دلیل محرومیت. من نمی دانم چرا وقتی محرومیت بازیکن پرسپولیس از سه جلسه به یک جلسه می رسد، برای استقلال این اتفاق رخ نمی دهد و کمیته انضباطی، محرومیت اسماعیلی را نمی بخشد. امیدوارم مسئولان همان نگاهی را که به پرسپولیس دارند، به استقلال هم داشته باشند.

* جوانی استقلال برگ برنده دربی است

استقلال نسبت به پرسپولیس تیم جوان تری است و این می تواند یک برگ برنده برای آنها باشد. زیرا آنها با انگیزه بیشتری به میدان خواهند آمد و این می تواند کمک مفیدی به استقلال باشد. البته دو تیم باید به نوعی بازی کنند که در حد تیم اول آسیا باشد. زیرا درست است که این دیدار شهرآورد تهران است اما خیلی ها در سطح دنیا، این بازی را از طریق گیرنده های خود تماشا می کنند.

* استقلال بازنده دربی نیست

با شناختی که از استقلال دارم این تیم بازنده دربی نیست اما امیدوارم هر دو تیم یک فوتبال قابل قبول و تماشاگر پسند را از خود ارائه دهند.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

هفته چهارم لیگ برتر / حواشی پیش از دربی هشتاد و نهم: هواداران پیش از موعد وارد ورزشگاه شدند!

هفته چهارم لیگ برتر/ آندره آ استراماچونی: پرسپولیس گران ترین تیم لیگ برتر است؛ کالدرون به فکر تیم خودش باشد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار