139405144h

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بر خلاف شایعات عنوان شده همچنان برای پرداخت طلب توزی وقت داریم و در اسرع وقت طلب این بازیکن پرداخت می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنان استقلال همگی متحد شدند تا در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان سه امتیاز را کسب کنند. به نظرم همه بازی های لیگ سخت است و در هر دیدار باید با تمرکز بالا به میدان رفت.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال با تمام توان در روزهای اخیر تمرین کردند و تلاش خواهند کرد تا کمبود نفراتی که در بازی نیستند را جبران کنند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه کمیته داوران برای این بازی داور جوانی را انتخاب کرده است، افزود: ما تابع مسئولان مسابقات هستیم و هر داوری را که آنها انتخاب کنند احترام می گذاریم اما امیدوارم داوری فردا مشکلی نداشته باشد و دو تیم بتوانند با ارائه یک بازی زیبا تماشاگران را راضی به منازل خود بفرستند.

وی در خصوص اینکه در دیدار قبلی این تیم در خوزستان جو کمی به هم ریخته بود، بیان داشت: تیم استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و تماشاگران بسیار خوبی دارد. فکر نمی کنم در دیدار فردا اتفاق خاصی بیفتد.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا این هفته جلسه هیات مدیره استقلال برگزار خواهد شد یا خیر ادامه داد: هنوز مشخص نکردیم که جلسه هیات مدیره این هفته برگزار شود یا خیر

افشارزاده درباره اینکه گفته می شود به دلیل شکایت توزی سه امتیاز از استقلال کسر شده است، بیان داشت: چنین چیزی نیست. شکایت ایشان هم همانند بقیه است. در خصوص شکایت این بازیکن نیز اقدامات لازم را انجام داده ایم. البته باید بگویم سایر بازیکنان خارجی شکایتی از استقلال نکرده بودند بلکه آنها نامه به فیفا ارسال کرده بودند. ما همچنان برای پرداخت طلب این بازیکن وقت داریم و تلاش می کنیم در اسرع وقت پول این بازیکن را نیز پرداخت کنیم

وی درباره اینکه باشگاه استقلال به روزبه چشمی خانه ای در تهران داده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه منزل این بازیکن در کرج بود تصمیم گرفتیم یک منزل در تهران برای وی در نظر بگیریم تا برای رفت و آمد به فیزیوتراپی مشکل خاصی نداشته باشد. چشمی از بازیکنان خوب و آینده دار استقلال است و امیدواریم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورد

افشارزاده در پایان در خصوص دیدار ال کلاسیکو گفت: اگر وقت داشته باشم این بازی را حتما تماشا خواهم کرد. طرفدار تیم خاصی نیستم و اعتقاد دارم هر تیمی که بهتر بازی کند قطعا به پیروزی دست خواهد یافت.

 

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار