آندره آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس گفت: ما در طول بازی از تیم رقیب بهتر بودیم اما تجربه کافی برای برنده شدن نداشتیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که در ادامه می خوانید:

 * نتیجه بازی اصلا عادلانه نبود

به نظرم ما بازی را بهتر از پرسپولیس شروع کردیم. تا زمان موقع پنالتی هم از تیم حریف بهتر بودیم. حتی بعد از ضربه پنالتی هم، بازی حالت تعادل خودش را داشت. چیزی که من اصلاً از آن راضی نیستم، ذهنیت نیمه دوم بازی است. وقتی پنالتی را از دست دادیم، بازیکنانم عکس‌العمل خوبی از خودشان نشان ندادند. این دلیل و بهانه قانع‌کننده‌ای نیست. حتی با اینکه در نیمه دوم هم خوب نبودیم، اما به نظرم نتیجه عادلانه مساوی بود.قبل از گلی که پرسپولیس به ثمر رساند، من موقعیت خطرناکی از این تیم ندیدم.

 * نیمه دوم مثل نیمه اول شجاع نبودیم

به این دلیل با این شیوه سه دفاعه بازی کردیم که می‌خواستیم در قسمت جلوی زمین با بازیکنان بیشتری بازی کنیم. با یک پلی‌میکر که آرش رضاوند بود و همچنین داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی در جلو کار می‌کردیم. می‌خواستیم با حداکثر فشار و با پرس روی مدافعان پرسپولیس بازی کنیم. در نیمه اول آن‌طور که می‌خواستم نبودیم، اما در موقعیت‌ها دو برابر دو موفق بودیم. چیزی که دوست نداشتم، این بود که ما در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم و در نیمه دوم اصلاً اینطور نبودیم.

 * مهدی قائدی آماده بازی نبود

ما با ترکیب 2-1-4-3 بازی کردیم. مهدی قائدی آماده نبود و برای همین رضاوند به عنوان بازیکن پلی‌میکر به مهاجمان اضافه می‌شد. مهدی قائدی را آماده کردیم در نیمه دوم به همراه محسن کریمی به زمین بیایند. اینها تمام عناصر تهاجمی ما بودند که در اختیار داشتیم و یک مهاجم‌مان هم در اختیارمان نبود.

 * هیچگاه به داور اعتراض نمی کنم!

اول از همه باید بگویم، نمی‌دانم منظور از اعتراض‌های من به داور چیست. تنها مسابقه‌ای که به داور اعتراض داشتم، بازی با ماشین‌سازی بود و در بازی برابر فولاد و نفت هم اعتراضی به داور نداشتم. شاید اعتراض‌های من در طول مسابقه بود و نه روی نیمکت. به‌هرحال اعتراض کردن بخشی از شغل ماست، اما هیچ وقت مقابل دوربین‌ها این کار را انجام ندادم. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، آن گل به ثمر نمی‌رسید، شاید اکنون باید به سؤالات دیگری پاسخ می‌دادیم. اول پرسپولیس بهتر بازی کرد و بعد ما، اما قبل از گل من هیچ موقعیتی از سوی تیم پرسپولیس ندیدم.

 * عملکرد ما در نیمه دوم ضعیف بود

ما عملکرد خوبی در پاس کاری و حرکت های تیمی نداشتیم و این مسئله را به بازیکنان هم انتقال دادم. عملکرد ما در نیمه دوم بسیار ضعیف بود و با آنالیز شما کاملاً موافقم.

* باید سریعا اقدام کنیم و امتیازات را جمع کنیم!

اول از همه باختن در دربی، دلیلی است تا به آن عکس‌العمل نشان بدهیم، نه اینکه آرام باشیم و کاری نکنیم. ما دربی را باختیم و تازه چهار بازی را پشت سر گذاشتیم. طبیعتاً آن‌طور که می‌خواستیم امتیاز نگرفتیم، اما باید سریعاً اقدام کنیم تا امتیازهایی که می‌خواهیم را بگیریم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته چهارم لیگ برتر/ شانسپولیس و دیگر هیچ..! در روزی که بهتر بودیم باختیم!

دیدگاه‌ها  
کامران
-2 #1 کامران 1398-06-31 23:25
تف به شرف نداشته تک تک بازیکنای بی غیرت مخصوصا مخصوصا این کریمی معلوم نیست از کی پول گرفته که پنالتی شد بره بزنه و به بدترین شکل ممکن بزنه تو دست گلر!!! یه روزی گند اینهمه فساد و خرید داور و بازیکنان حریف و حمایت وزیر از این لنگی های تازه بدوران رسیده درمیاد اون روز یاد این حرفای من میوفتید.
حالم بهم میخوره ازین همه فساد و بی غیرتی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار