حواشی پیش از دیدار دربی هشتاد ونهم

تماشاگران تیم‌های استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه زیر آفتاب روی سکوها نشسته‌اند اما دست از کری‌خوانی برنداشته‌اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و پرسپولیس تهران در ساعت 16:00 امروز یکشنبه(31 شهریور 98) از هفته چهارم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران دربی هشتاد و نهم را برگزار خواهند کرد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

  

* در شرایطی که دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود حدود 7 هزار نفر از تماشاگران روی سکوهای استادیوم آزادی مستقر شده اند. بیشتر تماشاگران که خیالشان از بابت جایگاهشان روی سکوها راحت شده در محوطه چمن بیرون از مجموعه در حال استراحت هستند تا از آفتاب روی سکوها در امان باشند.

* در مقابل در اصلی استادیوم هرج و مرج زیادی به وجود آمده و تماشاگرانی که به خاطر نداشتن کارت ملی و بلیت به بیرون هدایت شده اند در این محل به دنبال راهی برای ورود دوباره به ورزشگاه هستند.

حواشی پیش از دربی هشتاد و نهم

* در شرایطی که خبرنگاران از صبح امروز در استادیوم برای پوشش این دیدار حضور دارند اما سرویس اینترنت ورزشگاه آزادی فعال نیست و خبرنگاران هنوز موفق به دریافت رمز اینترنت مجموعه آزادی نشده اند.

* مقابل درب ورودی جایگاه خبرنگاران محلی تهیه شده که اقدامات فرهنگی در آنجا صورت می گیرد. روی یک بنر نوشته شده اگر سیگار را تحویل بدهید هدیه فرهنگی می گیرید.

* کری خوانی تماشاگران دو تیم از ساعت ها قبل آغاز شده و طرفداران هر دو تیم اقدام به تشویق یم های محبوب خود می کنند. این در حالی است که هر زمان استقلالی ها تیم خود را تشویق می کنند پرسپولیسی ها با بوق های اعتراضی واکنش نشان می دهند و طرفداران استقلال هم به هنگام تشویق پرسپولیسی ها این کار را انجام می دهند. البته این شعارها و کری خوانی ها به فحاشی هم کشیده شد.

حواشی پیش از دربی هشتاد و نهم

* مثل بازی های گذشته بین تماشاگران دوتیم فاصله ایجاد شده تا از درگیری احتمالی جلوگیری شود.

* در حالی که کمتر از سه ساعت به دربی 90 زمان مانده جمعیتی نزدیک به 10 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* با توجه به ماه محرم در ورزشگاه از هواداران خواسته شد حرمت این ماه را نگه دارند.

* هواداران تیم استقلال با شعارهایی علیه پرسپولیس قهرمان نشدن این تیم در آسیا را به رخ آنها کشیدند.

* ترانه‌هایی از مهران مدیری، احسان خواجه‌امیری و سایر خوانندگان کشورمان برای هواداران حاضر در ورزشگاه پخش شد که مورد استقبال تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

* مراحل آماده‌سازی زمین و خط‌کشی‌های چمن از ساعاتی قبل از بازی در حال انجام بود.

* نسبت هواداران پرسپولیس به هواداران استقلال تا ساعت 13 بیشتر است.

* یکی از هواداران استقلال به دلیل برخی اقداماتی که در ورزشگاه انجام داد از سوی مأموران به بیرون از سکوها منتقل شد.

* قسمت‌هایی از ورزشگاه با داربست بسته شده تا هواداران دو تیم از یکدیگر فاصله داشته باشند.

* عکس دو شهید دفاع‌مقدس در ورزشگاه آزادی نصب شده است.

* به دلیل گرمای هوا اکثر هواداران دو تیم روی صندلی‌های مسقف نشسته‌اند تا از گرما در امان باشند.

* کمتر از دو ساعت دیگر به آغاز دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده است و همچنان هوادارانی که بلیت الکترونیکی دارند، با آرامش در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

حواشی پیش از دربی هشتاد و نهم

* از حاشیه این دیدار می‌توان به حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال،‌ سعید فتاحی و مسئولین دادستانی تهران به ورزشگاه آزادی اشاره کرد.

* تاج از نحوه بلیت‌فروشی و حضور هواداران به ورزشگاه آزادی بازدید کرد تا در جریان آخرین شرایط پیش از دیدار دربی 90 باشد.

* تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از حضور در ورزشگاه آزادی و بررسی شرایط بلیت فروشی و همچنین نحوه استقرار تماشاگران از این اتفاق ابراز رضایت کرد و مدعی شد تاکنون در این چهل سال اخیر چنین نظمی را ندیده است.

* رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد نحوه ورود و خروج تماشاگران تا پایان مسابقه به همین شکل ادامه داشته باشد. تاج بعد از اطلاع از گلایه محمدحسن انصاری‌فرد از مسولان باشگاه استقلال بابت اینکه بلیتی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار نگرفته با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صحبت پرداخت. وی در تماس تلفنی برای دقایقی با محمدحسن انصاری‌فرد صحبت کردو خطاب به وی گفت که خویشتن‌دار باشد و دیگر مصاحبه ای در این زمینه انجام ندهد. وی خطاب به انصاری‌فرد گفت اگر مشکل بلیت‌ دارد به ورزشگاه بیاید تا خودش مقدمات حضور او را در  استادیوم فراهم کند.

* پلیس‌های اسب‌سوار در بین تماشاگران در بیرون از جایگاه ویژه قرار گرفته و آنها را ساماندهی می‌کنند.

* تعدادی از هواداران دو تیم با ویلچر خود را به استادیوم آزادی رسانده و قصد تماشای شهرآورد را دارند.

* با نزدیک شدن به ساعت بازی هواداران دو تیم به صورت گسترده در حال ورود به استادیوم هستند.

* یک هوادار که به دنبال فروش بلیت در بازار سیاه بود توسط نیروی انتظامی بازداشت شد.

* لیدرهای استقلال و پرسپولیس فعلا نتوانستند اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کنند.

* از نکات قابل توجه می‌توان به مدیریت درست ورود هواداران به ورزشگاه آزادی اشاره کرد که با آرامش، جمعیت حاضر در محوطه ورزشگاه آزادی را کنترل می‌کنند.

* فعلا هیچ هواداری بدون بلیت نتوانسته به ورزشگاه آزادی بیاید.

* از ساعت 13 رکوردداران روپایی در ایران در کنار زمین چمن اقدام به حرکات نمایشی کردند تا تماشاگران شهرآورد با حرکات آنها به وجود بیایند.

* مجری مراسم فرهنگی شهرآورد پیش از شروع بازی از تماشاگران خواست تا  شئونات را رعایت کنند تا این موضوع تمرین و اسباب حضور بانوان در ورزشگاه شود.

* امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز در محل اردوی این تیم حاضر شد و ساعاتی را در کنار بازیکنان و کادر فنی این تیم حضور داشت.

* هر چه به آغاز بازی نزدیک می شویم تماشاگران هم در جایگاه های خود روی سکوها مستقر می شوند. در حال حاضر حدود 17 هزار نفر روی سکوها نشسته اند.

* هواداران تیم استقلال با شعارهایی پیرامون حضور پرسپولیسی ها در آسیا به رقیب سنتی کنایه زدند اما در مقابل پرسپولیس ها هم با شعار 6 تایی پاسخ استقلالی ها را دادند. به هنگام شعارها صدای موسیقی ورزشگاه هم زیاد می شود تا به نوعی این موضوع حربه ای برای مقابل شعارها باشد.

* حدود 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و به تشویق تیم‌های خود می‌پردازند.

* پیش از آغاز بازی به علت ماه محرم مراسم سوگواری حسینی در ورزشگاه آزادی برگزار گردید.

* اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 14:30 وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از حضور استقلالی ها در استادیوم اسماعیل خلیل زاده هم در اردوی این تیم حضور پیدا کرد.

* هدایت ممبینی، حیدر بهاروند و صمد مرفاوی برای تماشای مسابقه وارد ورزشگاه آزادی شدند.

حواشی پیش از دربی هشتاد و نهم

* با توجه به نزدیک شدن به زمان بازی تماشاگران با سرعت در حال ورود به استادیوم هستند که این موضوع کار ماموران گیت های بلیت فروشی را دچار مشکل کرده است.

* تعدادی از تماشاگران در اقدامی عجیب با یک نردبان از طبقه دوم وارد طبقه اول شدند!

* تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی با ویلچر در کنار زمین مستقر شده اند.

* فحاشی هواداران دو تیم قبل از شروع بازی همچنان ادامه دارد و تنها رادیو ورزشگاه است که باعث می شود شعارها کاهش پیدا کند.

* تعداد زیادی از سکوهای استادیوم آزادی خالی است. هم در جایگاه استقلالی ها و هم در جایگاه پرسپولیسی ها سکوهای خالی زیادی دیده می شود.

* سید حسین حسینی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

* بازیکنان تیم پرسپولیس ساعت 15:15 دقیقه وارد زمین شده و هواداران استقلال بلافاصاله علیه آنها موضع گیری کردند.

* بازیکنان تیم استقلال نیز دقایقی بعد از حضور پرسپولیسی ها وارد زمین شدند.

* سفیران کشورهای آرژانتین، سوئیس، دانمارک و برزیل و ایتالیا با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

* امید عالیشاه، بشار رسن،فرشاد احمدزاده،مهدی عبدی،محسن ربیع خواه،محمد نادری و رادوشوویچ نیمکت نشینان پرسپولیس در این دیدار هستند.

* حسین پورحمیدی، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، علی دشتی، مهدی قائدی، رضا آذری، سجاد آقایی و محسن کریمی نیمکت نشینان استقلال در این دیدار هستند.

* هنگام گرم کردن 2 تیم پزشکان دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

* هنگام کردن استقلالی ها روزبه چشمی نظاره گر آماده سازی هم تیمی هایش بود و حتی در کنار نفرات نیمکت نشین این تیم که همگی مشغول آقا وسط بودند هم  تمرین نکرد. ظاهرا چشمی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و ممکن است اصلا در این دیدار به میدان نرود زیرا وی تنها مشغول روحیه دادن به بازیکنان به هنگام گرم کردن بود و آنها را تشویق می کرد.

* دستیار خارجی علیرضا منصوریان در ورزشگاه آزادی حضور دارد. استقلال هفته آینده باید به مصاف تیم منصوریان برود و به همین دلیل سرمربی ذوب آهن نماینده اش را به ورزشگاه آزادی فرستاده است.

* سعید راد، بهنام ابوالقاسم پور، حمید فرزام نیا، سردار سیروس صابری جانشین سپاه محمد رسول الله جمشید تقی زاده معاون مالی وزارت ورزش و جوانان تماشاگران شهرآورد تهران هستند.

* در فاصله کمتر از 15 دقیقه به آغاز بازی تعداد زیادی از سکوهای طبقه دوم در جایگاه های دو تیم خالی است و طبقه اول نیز تقریبا پر شده است تنها حدود هزار صندلی در جایگاه 2 تیم خالی مانده است.

* مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی هم در ورزشگاه حاضر شد و در زمین با بازیکنان دو تیم خوش و بش کرد.

* سرمربی تیم فوتبال ملی کشورمان بعد از دیدار با بازیکنان دو تیم به سوی نیمکت نشینان استقلال و پرسپولیس رفت و با بازیکنان و مربیان این دو تیم هم خوش و بش گرمی داشت.

* استراماچونی سرمربی تیم استقلال به سمت نیمکت تیم پرسپولیس آمد و با کالدرون خوش و بش گرمی کرد.

* محمدرضا ساکت مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان، همراه با ویلموتس در کنار زمین حاضر شد.

* هواداران تیم استقلال با دیدن سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر به شدت علیه او یکصدا فحاشی کردند.

* پیش از آغاز بازی و به دلیل درگذشت عماد صفی‌یاری هوادار خردسال که به دلیل برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده بود یک دقیقه سکوت اعلام شد. عکس این کودک فقید در دست کاپیتان تیم استقلال بود.

* زمانی که ویلموتس قصد داشت از جلوی نیمکت استقلال عبور کند پایش لیز خورد و روی زمین افتاد.

* قبل از سوت بازی استراماچونی سرمربی استقلال به سمت سعید فتاحی رفت و با او خوش و بش کرد.

* دیدار دو تیم در ساعت 16 آغاز شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار