حواشی دربی هشتاد ونهم

استراماچونی در چند نوبت در کنار خط به تصمیمات کمک داور اول بازی اعتراض کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و پرسپولیس تهران در ساعت 16:00 امروز یکشنبه(31 شهریور 98) از هفته چهارم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران دربی هشتاد و نهم را برگزار خواهند کرد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

  

* در اوایل مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس هنگامی که این بازیکن و تبریزی بر سر توپ جدال داشتند هواداران استقلال علیه مدافع پرسپولیس موضع گرفتند که خلیل زاده با حرکت دست استقلالی ها را به سکوت فراخواند.این حرکت خشم طرفداران استقلال را در پی داشت و استقلالی ها یکصدا علیه بیرانوند فحاشی کردند.

* بعد از خراب شدن پنالتی کریمی شجاع خلیل زاده حرکاتی انجام داد که موعود بنیادی فر  یک تذکر جدی به مدافع پرسپولیس داد.

* اتفاق عجیب تر بعد از خراب شدن پنالتی کریمی در جایگاه سی آی پی رخ داد، هنگامی که چند طرفدار پرسپولیس در این جایگاه خوشحالی کردند هواداران استقلال که درست در پایین این جایگاه قرار داشتند به شیشه های این جایگاه کوبیدند و همین موضوع باعث شد تا ماموران نیروی انتظامی وارد جایگاه شوند.

* هواداران تیم  پرسپولیس بعد از دفع پنالتی توسط بیرانوند وی را به شدت تشویق کردند.

* در نیمه اول استراماچونی در چند نوبت در کنار خط به تصمیمات کمک داور اول بازی اعتراض کرد.

* در دقیقه 38 شهرآورد مرتضی تبریزی به سمت کنعانی رفت و بعد از برخورد با وی این بازیکن به زمین خورد. در ادامه تماشاگران استقلال با پرتاب اشیا به سمت کنعانی زادگان باعث آسیب دیدگی این بازیکن شدند. اما این پایان ماجرا نبود زیرا هواداران استقلال یکصدا علیه شجاع خلیل زاده شعار داده و فحاشی کردند.

* در اواخر نیمه اول برخورد عارف غلامی با مهاجم پرسپولیس توسط داور خطایی به سود استقلال اعلام شد اما کالدرون به شدت به این تصمیم معترض شد. نیمکت نشینان پرسپولیس اعتقاد داشتند داور باید خطای غلامی را اعلام می کرد.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم قصد داشتند به رختکن بروند استراماچونی با موعود بنیادی فر به صحبت  پرداخت. هواداران پرسپولیس هم یکصدا علیرضا بیرانوند را مورد تشویق قرار دادند.

* در دقیقه 60 بازی استراماچونی از قائدی خواست تا آماده حضور در زمین شود که استقلالی ها به همین دلیل بازیکن جوان تیمشان را تشویق کردند.

* برخورد وحید امیری با عارف غلامی در دقیقه 67 با اعتراض هواداران استقلال رو به رو شد.

* در دقیقه 80 مسابقه محسن کریمی و علی دشتی وارد زمین شدند. طرفداران استقلال بعد از گل پرسپولیس بهت زده به مسابه نگاه می کردند.

* تماشاگران پرسپولیس بعد از گل تیمشان اقدام به تشویق ایسلندی کردند.

* بعد از اخراج علی کریمی از زمین بازیکنان استقلال این بازیکن را به سرعت به بیرون از زمین بردند.

* در دقیقه 1+90 بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. سیاوش یزدانی و داریو شجاعیان با سیامک نعمتی درگیر شده و همین موضوع باعث شد تا نیمکت نشینان دو تیم وارد ماجرا شوند.
 در جریان است.

* دیدار دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار