احمد سعادتمند

رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مطمئنم استقلال با نفس گرم هوادار و حمایت آنها دوباره به اوج برخواهد گشت و به زودی به جمع مدعیان اضافه خواهد شد.  

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس پیشین هیات مدیره استقلال  که چندی پیش از سمت خود در این باشگاه کنارگیری کرده بود دلایل استعفاء خود را هیچگاه عنوان نکرد تا شائبه های زیادی را به همراه داشته باشد. عضو پیشین هیات مدیره استقلال پس از شکست استقلال در دربی پایتخت در گفتگو با تسنیم به سوالات متعددی پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* همه برای موفقیت استقلال تلاش کنند

همه پیشکسوتان و مدیران قبلی باشگاه باید به استقلال کمک کنند تا به روزهای خوبش بازگردد. به عنوان یک هوادار، همه را به آرامش، وحدت و انسنجام دعوت می‌کنم. متأسفانه استقلال در رده پانزدهم جدول قرار گرفته، اما با دو پیروزی می‌تواند وضعیت خودش را بهبود ببخشد. اگر چه باید به همه تیم‌ها احترام گذاشت اما این تیم با عبور سخت از ذوب‌آهن در اصفهان، یکی دو بازی سبک‌تر در پیش دارد.

* استقلال با نفس گرم هواداران موفق می شود!

هوادار نتیجه می‌خواهد و استقلال که تیم بزرگی است، باید در بالای جدول باشد. استقلال با نفسِ گرم هواداران، تلاش بازیکنان و کادر فنی و همچنین پیگیری‌های اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، می‌تواند از این بحران خارج شده و موفق عمل کند.

* باشگاه نیاز به آرامش و حمایت دارد

الان مشکل باشگاه را بگویم، آیا حل می‌شود؟ ما باید حمایت کنیم. عزیزانی که در رابطه با فوتبال و لیگ ما تصمیم‌گیری می‌کنند، استقلال را هم ببینند. نمی‌خواهم موردی به برخی مسائل اشاره کنم، اما می‌توانستند محرومیت فرشید اسماعیلی را ببخشند. از طرفی، استقلال در چهار بازی گذشته واقعا بدشانس بوده است. شاید یکسری مشکلات داشته باشد، اما بدشانسی از استقلال جدا نمی‌شود. اگر پنالتی در دربی گل می‌شد، بازیکنان روان‌تر بازی می‌کردند. چه کسی فکر می‌کرد استقلال در بازی با ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در دقایق پایانی گل بخورد؟ 

* امیدوارم استقلال را همانند سایر باشگاه ها ببینند

نمی‌خواهم نام ببرم چه کسانی حق استقلال را ضایع کرده اند، اما امیدوارم استقلال را همانند سایر باشگاه‌ها ببیند. در شرایط 50 - 50 از هر پنج مورد، حداقل دو مورد را به استقلال بدهند.

* هیچ خبری از درون باشگاه ندارم

دوست نداشتم در مورد مباحث برکناری فتحی صحبت کنم، اما الان به عنوان هوادار صحبت می‌کنم. سه ماه است در باشگاه استقلال نیستم و نمی‌دانم چه مشکلات و موانعی وجود دارد. برای عبور از موانع به خصوص مالی، باید زحمات زیادی کشیده شود. باشگاه سخنگو دارد و می‌تواند در این زمینه صحبت کند.

* با شرایط فعلی حرفی نزنم بهتر است

اگر بگویم موافق بودم که حیف شد برخی بازیکنان از استقلال رفتند و دوست داشتم آنها در استقلال می‌ماندند. اگر هم بگویم موافق نبودم، بازیکنان فعلی ناراحت می‌شوند. اجازه دهید دیگر صحبتی نکنم و به باشگاه کمک کنیم تا در بازی با ذوب‌آهن نتیجه خوبی کسب کند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: استقلال در چندین جبهه باید بجنگد؛ خطیبی سیستم قشنگی در فوتبال ندارد

احمد سعادتمند: دشمنان استقلال اتاق فکر تشکیل داده اند؛ استقلال بزرگترین و پر قدرت ترین باشگاه‌ دنیا می شود!

احمد سعادتمند: وقتی نتوانستم حق هواداران استقلال را بگیرم، استعفا دادم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار