d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد بازی با استقلال خوزستان گفت:گل بدی خوردیم و نتیجه عادلانه نبود

به گزارش استقلال نیوز پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:بازی زیبایی بود که برای هر دو تیم نفس گیر بود.دو تیم فوتبال تاکتیکی انجام دادند و موقعیت های زیادی روی دروازه ها بود.هر دو تیم به سه امتیاز فکر می کردند.ما هم دنبال سه امتیاز بودیم اما روی یک شوت از راه دور غافلگیر شدیم.کاری از دست دروازه بان ما برنمی آمد.

وی ادامه داد:استقلال خوزستان پس از اینکه گل خورد فشار آورد.ما هم می توانستیم گل دوم را بزنیم اما توپ ما به تیر خورد.دفاع ما در این بازی خوب کار کرد و روی آن گل غافلگیر شدیم.من از بچه ها تشکر می کنم که زحمت کشیدند.از هواداران هم سپاسگزارم که ما را تنها نگذاشتند.به هر حال فوتبال است و مساوی برای هیچ یک از دو تیم فایده ای نداشت.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:استقلال خوزستان رو به توپ های سوم آورد.در مجموع هر دو خوب بودند.

وی درباره اینکه آیا به قهرمانی تیمش امیدوار است یا نه گفت:ما همچنان به قهرمانی امیدواریم.سعی می کنیم صدر جدول را تا آخرین هفته حفظ کنیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:در نیمه اول روی ضد حملات تیم استقلال خوزستان در چند نوبت غافلگیر شدیم.در نیمه دوم مراقبت کردیم و این اتفاق تکرار نشد.ما یک ضد حمله 4 به سه داشتیم که اگر بچه ها دقت می کردند گل دوم را می زدیم.

مظلومی درباره تاثیر تعطیلات در استقلال گفت:تعطیلات روی هیچ تیمی اثر مثبت ندارد.سازمان لیگ هم مجبور شد که به خاطر تعطیلات نوروز و بازی های ملی،لیگ را موقتا تعطیل کند.این از سر اجبار بود.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار