باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص انتقال بازیکنان جوان این تیم به لیگ ترکیه واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در پی سفر امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال به ترکیه، شایعاتی مبنی بر مذاکره وی با باشگاهی ترکیه ای مبنی بر انتقال بازیکنان جوان از این تیم در محافل فوتبالی پیچید که باشگاه استقلال این اخبار را تکذیب کرد.

در این خبر آمده بود فتحی در حال مذاکره با باشگاه بشیکتاش ترکیه در خصوص انتقال مهدی قائدی و عارف غلامی دو ستاره جوان استقلال به باشگاه ترکیه ای است که این خبر با واکنش استقلالی ها همراه شد.

باشگاه استقلال در پیامی در این خصوص نوشت: 

مدیرعامل باشگاه استقلال در سفر به ترکیه با چند بازیکن خارجی به مذاکره پرداخته و هیچ مذاکره‌ای با باشگاه‌های ترکیه‌ای انجام نشده و خبری که درباره فروش بازیکنان تیم استقلال توسط یک کانال مجهول‌الهویه(تحت پیگرد) منتشر شده، واقعیت ندارد. 

به گزارش استقلال نیوز، هنوز هم هواداران استقلال از ماجرای انتقال صیادمنش به فنرباغچه و دروغ های فتحی و معاونش خطیر در مورد انتقال او شوکه و نا امید هستند و حال با این بیانیه باشگاه استقلال، هواداران نمی دانند در اصطلاح "دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس را!"

فتحی در مدت زمانی که مدیرعامل استقلال شده است به وضوح نشان داده ابایی از دروغ گفتن و دادن وعده های آبکی به هواداران ندارد و تجربه نشان می دهد در آینده هم نخواهد داشت.

امیدواریم در مورد خبر یا شایعه فروش بازیکنان جوان به باشگاه ترکیه ای، هواداران استقلال بازیچه نباشند و دوباره مضحکه دست وزیر ورزش و افراد دست نشانده اش در هیات مدیره استقلال نشوند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار