اسماعیل خلیل زاده

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه گفته می شود امیرحسین فتحی از سمت خود استعفا داده است کذب است زیرا وزیر ورزش اصرار دارند ایشان در سمت خود باقی بماند!

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص اخباری که امروز مبنی بر استعفای امیرحسین فتحی منتشر شده است صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:


* فتحی با قدرت به کارش ادامه می دهد

بنده امروز متوجه شدم فشار بی امانی شکل گرفته که آقای فتحی استعفا داده و یا برکنار شده است. طبق اساسنامه باشگاه استقلال، هیات مدیره باشگاه توسط رئیس مجمع یعنی آقای وزیر انتخاب می شود و مدیرعامل هم منتخب هیات مدیره است. تا این لحظه (بعدازظهر سه شنبه) نه استعفایی از آقای فتحی به ما رسیده است و نه او را برکنار کرده ایم
تمام این بحث هایی که مطرح می شود و دارند فشار می آورند، شایعه است. آقای فتحی به کارش در استقلال ادامه خواهد داد.

* وزیر ورزش اصرار دارد فتحی بماند!

تیم استقلال تازه روبراه شده است. مشکل شکایت بدهکاران به AFC هم به تازگی حل شده و توانستیم مجوز لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. از حاشیه سازان خواهش می کنم دست از این کارها بردارند و نگویند که مدیرعامل استقلال برکنار شده یا استعفا داده است.
 اتفاقا در جلسه مجمع باشگاه که با حضور وزیر ورزش داشتیم، آقای سلطانی فر اصرار داشت که هیات مدیره و آقای فتحی به کارشان ادامه بدهند.

* هنوز بحث هوپر منتفی نشده است

هنوز بحث هوپر منتفی نشده است. من الان تهران نیستم. هر موقع که بیایم در این مورد صحبت می کنم. در جلسه گذشته هیات مدیره این گزارش را گرفتیم که مدیر برنامه هوپر صهیونیست است و ما هم گفتیم علاقه مند نیستیم با این بازیکن از این طریق مذاکره کنیم.به آقای فتحی هم گفتیم از مذاکره با این کارگزار پرهیز کند. شرعی، عرفی و قانونی درست نبود که از طریق این مدیر برنامه با هوپر مذاکره کنیم و جلویش گرفته شد. بعد از اینکه به تهران برگردم در این خصوص اطلاعات بیشتری خواهم گرفت.

* مدیر برنامه های هوپر عوض شود با اون مذاکره می کنیم

آقای فتحی نمی دانست مدیر برنامه این بازیکن اسرائیلی است و فقط تصور می کرد این شخص صرفا یهودی است. مذاکره با این مدیربرنامه عمدی نبود. همه ما می دانیم که در جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی با رژیم اشغالگر قدس نداریم. بعد از آن هم دستگاه های نظارتی بحث هایی داشتند که بنده در جریانش نیستم و آقای فتحی مطلع است.فکر می کنم باید در این ارتباط با دستگاه های نظارتی صحبت کنیم. اگر مدیر برنامه هوپر عوض شود و صلاحیت آن فرد برای ورود به ایران تایید شود، حتما این کار را خواهیم کرد.

* از وضعیت استقلال و شکایت خارجی ها بی اطلاعم!

الان اطلاعی از بحث شکایت رابسون و جپاروف و دیگر مسائل ندارم و همانطور که می دانید تهران نیستم باید به تهران بازگردم و اخبار را بررسی کنم.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اکبر عباسی ملکی: وزیر دستور داد سوپرجام برگزار نشود؛ از این جام ها الکی در منیره زیاد است!

دیدگاه‌ها  
یوسفی
0 #1 یوسفی 1398-07-23 16:44
کجا دنیا دیدی کسی ک تا سه ماه پیش توپ نمیدونست با چ ت نوشته میش بشه رییس هیات مدیره.اینده در مورد خیانت تو فتحی و سلطانی فر ملیجک ناظمی و داورزنی و شکوری و تاج و حسن زاده و فتاحی خواهد نوشت.وای ب حالتون ک اه ۳۰ میلیون نفر بدرقه راه همه شماست.
نقل قول کردن
تیمور قهرمانی
0 #2 تیمور قهرمانی 1398-07-24 11:32
این خلیل زاده از کجا آمده واصلا چه جوری رییس هیت مدیره شده.باباسلطانی فر از خدا بترس واین افراد نالایق از استقلال برکنارکن.کم هواداران واذیت کن خدا ازت نگذره.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار