استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: روزی که به ایران آمدم و با فتحی جلسه برگزار کردم به ایشان گفتم تمام امور فنی با من خواهد بود و کسی حق دخالت در آن را ندارد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی از مرحله 1/8 نهایی جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

  

از دریافت مجوز حرفه ای باشگاه خوشحالم!

فکر می‌کنم خبر خیلی خوبی است برای همه که مجوزها صادر شده است و این نشان می‌دهد که با تلاش‌های زیاد، باشگاه توانسته این مجوز را بگیرد و این نشان می‌دهد باشگاه در شرایط خوبی است و همه از این موضوع خوشحال هستند.

* قهرمانی در جام حذفی یکی از اهداف استقلال است

همان‌طور که می‌دانید بازی‌های جام حذفی برای ما مهم است و یکی از اهداف استقلال محسوب می‌شود. فردا با ترکیب اصلی بازی خواهیم کرد و قطعاً از این موضوع ناراحتم که بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار نداریم. از موضوع کلین‌شیت هم خوشحال نیستم، اما گل‌هایی دریافت می‌کنیم که برای ما سخت و اجتناب‌پذیر است. سعی خواهیم کرد که کلین‌شیت داشته باشیم و مثل همیشه در بازی فردا سعی خواهیم کرد بازی تحت کنترل داشته باشیم.

* ترجیح می‌دهم بازیکنی که در سطح استقلال نبود را نگیریم

قطعاً ما به خرید یک مهاجم نیازمندیم و همان‌طور که می‌دانید با روشی که در نظر می‌گیرم، در پست خط حمله با کمبود بازیکن مواجه هستیم. واقعیت این است که وقتی پنجره نقل‌وانتقالات بسته می‌شود، سخت است بازیکنانی را جذب کنیم که در سطح مدنظر ما باشد. من باشگاه را در جریان جذب بازیکن گذاشته‌ام تا بتوانیم خط حمله را تقویت کنیم، اما اگر قرار باشد که بازیکن در سطح استقلال باشد، قبول خواهیم کرد. نمی‌رویم بازیکنی بگیریم که فقط بازیکن باشد. ترجیح می‌دهم بازیکنی که در سطح استقلال نبود را نگیریم و تا پنجره نقل‌وانتقالاتی بعدی صبر کنم.

* دیاباته بدشانسی عجیبی گریبانش را گرفت

مشکل دیاباته بدشانسی عجیب اول فصل بوده است، چون شرایط خوبی داشت و به ما اضافه شد، اما در بازی دوستانه با ماشین‌سازی مصدوم شد و متاسفانه وقتی کامل آماده بود در بازی با نفت مسجدسلیمان دچار آسیب‌دیدگی شد. مشکلی که داشت ترک روی دنده‌هایش بود. من با نوروزی (معاون پزشکی باشگاه استقلال) صحبت کردم و نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان مصدومیتش در نظر گرفت. او از دیروز به تمرینات اضافه شده است و امیدوارم به بازی با سایپا برسد. این یک قول نیست و فقط یک امیدواری است.

* برای قائدی و اسماعیلی سانتر کردن معنی ندارد 

موافق این موضوع که هافبک ها با خلاقیت خود باعث گلزنی تیم می شوند هستم و نیاز به حمایت دفاع‌های کناری داریم. من روی نیمکت نبودم، اما روی سانتر به گل رسیدیم. می‌بینیم که مدافعان کناری بیشتر تلاش می‌کنند. الان مشکل چیز دیگری است و آن هم این است که می‌خواهیم سانتر کنیم برای دیاباته یا مهاجم هدفی که داریم، اما این مهاجم هدف را در اختیار نداشته و نداریم و دیگر دلیلی ندارد که برای قائدی و اسماعیلی سانتر کنیم. در سیستم من دفاع‌های چپ و راست خیلی مهم هستند.

*مطمئنم فجر می‌تواند حریف خطرناکی برای ما باشد

اول از همه باید بگویم که تیم فجر سپاسی مرا سورپرایز کرده است. برای بازی آخر فجر، یکی از همکاران را مأمور کردم که بازی این تیم را از نزدیک ببیند. مطمئنم فجر می‌تواند حریف خطرناکی برای ما باشد و من تلاش می‌کنم اطلاعات لازم را درباره آنها جمع‌آوری کنم. می‌دانم آنها در شرایط فوتبالی خوبی قرار دارند، بازی هجومی خوبی ارائه می‌کنند و یک امتیاز با صدر جدول لیگ خودشان فاصله دارند.

* فجر سپاسی چیزی برای از دست دادن ندارد

وقتی تیم فجر به ورزشگاه آزادی می‌آیند، چیزی برای از دست دادن ندارند و رودرروی ما خواهند جنگید. همان‌طور که با فولاد بازی کردند. من به تیمم و بازیکنان، این آمادگی را دادم که حواس‌شان را جمع کنند. چون در خانه بازی می‌کنیم و باید برنده بازی باشیم.

* کسی نباید در کارهای من مداخله کند

ترجیح می‌دهم اینجا به یک موضوع اشاره کنم. اول اینکه باید یک قدم به عقب برگردیم و به این اشاره کنم وقتی به ایران آمدم، خیلی چیزها با مسائلی که همیشه دیده بودم و به آن عادت داشتم، فرق داشت، اما وقتی به ایران آمدم و با فتحی توافق کردم، گفتم که تیم، بازیکنان و تمرینات برای من هستند. باید تمرکزم را فقط روی این موارد بگذارم و کسی نباید در کارهای من مداخله کند.

* اینجا همه برای استقلال کار می کنیم

تنها درخواستی که از مدیریت داشتم، این بود که اسم روی پیراهن، مهم‌تر از اسمی است که پشت پیراهن نوشته می‌شود. هر کسی که برای استقلال کار می‌کند، باید به صلاح استقلال عمل کند و هیچ درخواستی نباید شخصی باشد. اینجا فقط برای استقلال کار می‌کنم و با هر چیزی که بخواهد مانع پیشرفت تیم شود، مقابله خواهم کرد.

* مشکل پنالتی زدن را حل خواهیم کرد

خیلی روی پنالتی کار کردیم و می‌توانم قول دهم که این مشکل روحی و روانی حل می‌شود. بدون اینکه بخواهم از بازیکنی نام ببرم، باید بگویم سه چهار بازیکن ما پنالتی‌زنان خوبی هستند. این مشکل شاید از سال گذشته باشد که تعدادی از پنالتی‌ها را از دست داده بودیم و برخی بازیکنان با مشکل روحی مواجه شدند. تلاش می‌کنیم آرامش را به بازیکنان انتقال دهیم، چون اگر شروع کنیم و پنالتی‌ها را به گل تبدیل کنیم، بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

* باید رفتارمان را عوض و اعتراض ها را کم کنیم 

باید میان کارت‌هایی که داخل زمین و به صورت فوتبالی داده می‌شود با کارت‌هایی که بیرون زمین و بابت اعتراضات است، تمایزی قائل شویم. اگر به سه کارت قرمزی که دانشگر، فرشید اسماعیلی و علی کریمی گرفته‌اند دقت کنید، می‌بینید که همه‌ی آنها فوتبالی بوده‌اند، اما حق دارید درباره کارت‌های زرد بی‌موردی که گرفتیم این سؤال را بپرسید. من هم باید بابت کارتی که گرفته بودم، عذرخواهی کنم، چون در آن اعتراض دخیل بودم. اکنون همه باید حواس‌مان را بیشتر جلب کنیم تا بابت اعتراضات، کارت بی‌مورد نگیریم. همان‌طور که گفتم کارت‌های ما بابت تصمیمات اشتباه داوران بوده است، اما تصمیم داور اگر درست یا غلط باشد، باید در رفتارمان بهتر شویم و اعتراض‌ها را کم کنیم. مجدداً تأکید می‌کنم سه کارت قرمزمان در شرایط فوتبالی بوده است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

برنامه مرحله 1/8 جام حذفی 1398/99: استقلال 25 مهر میزبان فجرسپاسی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار