ترکیب استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز

ترکیب استقلال تهران در دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 1398/99 مقابل فجرسپاسی شیراز مشخص شد.

           

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز از مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 1398/99 که از ساعت 16:50 امروز(پنجشنبه 25 مهر 98) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند

ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، استقلال در حالی بعد از حدود دو هفته تعطیلی به دلیل بازی های ملی در جام حذفی به مصاف فجر سپاسی می رود که مدیریت آبی پوشان باز هم شاهکاری دیگر رقم زد و بیش از پیش نزد هواداران منفور شد.

13 روز تعطیلی زمان مناسبی برای خرید مهاجم مدنظر استراماچونی بود که متاسفانه مدیران دست نشانده و بی لیاقت استقلال باز هم مطابق انتظار نتوانستند این کار را انجام دهند و تنها به صدور بیانیه هایی مضحک سعی در موفق نشان دادن خود کنند.

استراماچونی به احتمال زیاد در این دیدار هم به سیستم مورد علاقه سه دفاعه اش برخواهد گشت و با توجه به کمبودها در خط حمله، با شش هافبک تیمش را روانه میدان خواهد کرد.

* استراماچونی حتی در بازی های حذفی هم ریسک بازی دادن به پورحمیدی را به جان نمی خرد تا سید حسین حسینی دروازبان امروز استقلال باشد. روزبه چشمی، عارف غلامی و محمد دانشگر امروز در خط دفاعی بازی خواهند کرد و وریا غفوری به همراه هرویه میلیچ وینگر راست و چپ خواهند بود.

با توجه به فاصله کم بازگشت ملی پوشان از بحرین، استراماچونی به جای علی کریمی ملی پوش، از مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی استفاده می کند و جلوتر از او آرش رضاوند، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی دیگر هافبک های استقلال خواهند بود. در خط حمله مهدی قائدی به مرتضی تبریزی و رضا آذری ترجیح داده شده است و به عنوان مهاجم نوک بازی خواهد کرد.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدی، سینا خادم پور، علی دشتی، میلاد زکی پور، مرتضی تبریزی، رضا آذری و سید سجاد آقایی.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار