مصاحبه استقلالی ها

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل فجرسپاسی گفتند: بازی سختی داشتیم ولی با بدشانسی در 90 دقیقه به برتری نرسیدیم. 

 

 به گزارش استقلال نیوز، اعضای تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری مقابل فجرسپاسی شیراز از مرحله یک هشتم  حام حذفی98/99، صحبت های در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 

* آرش رضاوند

بازی سختی بود، ولی ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و چند بار به تیرک حریف زدیم. جام حذفی همین است و تیم‌هایی که از رده پایین‌تری می‌آیند، انگیزه زیادی دارند.مهمترین چیز در این بازی‌ها گل اول است، فکر می‌کنم اگر زود به گل می‌رسیدیم در 90 دقیقه کار را تمام می‌کردیم.

ما با چند سیستم بازی می‌کنیم و در تلاش هستیم تا به هماهنگی کامل برسیم.

من خطایی که نیمه دوم اعلام شد را فکر می‌کنم داخل محوطه جریمه بود، چون وقتی مدافع حریف من را زد داخل محوطه بودم. این نظر من است و صحنه را ندیدم، ولی فکر می‌کنم خطا داخل محوطه جریمه بود.

* وریا غفوری

تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در دو سه صحنه توپ‌های ما به تیر دروازه خورد و گل نشد. وقتی موقعیت‌های ما گل نشد، بازی به 120 دقیقه کشید و خدا را شکر که توانستیم سه گل بزنیم و برنده شویم.

در نیمه اول در صحنه‌ای روی فرشید اسماعیلی تکل زدند که بازیکن فجر توپ را نزد و پای فرشید را زد. آن خطا پنالتی بود، اما آن صحنه را که همه معترض بودند، با دقت ندیدم.

این مسئله که با چه تیمی در دور بعد برخورد کنیم به تشخیص ما نیست. باید ببینیم قرعه چه تیمی می‌شود، اما امیدوارم هر تیمی حریف ما می‌شود به سود استقلال باشد.

اگر ما کمک داور ویدئویی داشته باشیم، داوران کمترین خطا و اشتباه را خواهند داشت. مسلم است که اگر امکانات باشد می‌تواند شرایط فوتبال‌مان بهتر شود.

خدا را شکر بچه‌ها زحمت کشیدند و من هم ایستگاهی را تبدیل به گل کردم.

من حملات ترکیه به سوریه را محکوم می کنم و از مسئولان کشورمان هم می‌خواهم که در این مورد صحبت کرده و این حملات را محکوم کنند. ترکیه باید هرچه زودتر حملاتش را متوقف کند.

* عارف غلامی

در این بازی نشان دادیم بدنسازی و تمرینات خوبی در این مدت داشتیم و تیم‌مان از لحاظ بدنی اُفت نکرده است. خدا را شکر توانستیم دو بازی را هم به نفع خودمان به پایان برسانیم.

ما در شش روز دو بازی در تیم امید انجام دادیم و امروز هم کار به 120 دقیقه کشید. باز هم خدا را شکر نتایج خوبی کسب کردیم. فشار زیادی روی ما بود ولی نشان می‌دهیم با این بضاعت خوب کار می‌کنیم. یک نکته را هم بگویم، من برای این از بزرگ‌ترهای تیم اجازه گرفتم. یک خواهش دارم، بضاعت تیم ما همین است، دیگر سنگ از ترازوی خودمان برنداریم. باید کمک کنیم تبریزی و بقیه بچه‌ها برگردند. هواداران حق دارند، نتایج در شأن استقلال نبوده ولی یک اتفاقاتی افتاده که به من بازیکن ربطی ندارد. فقط کمی بیشتر هوای تیم را داشته باشند که تیم برگردد. بضاعت ما همین است و هر دفعه می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم مشکلی پیش می‌آید. همه می‌خواهیم این فشار برداشته شود، این برد هم شروعی بود برای موفقیت تیم.

از قبل می دانستم امروز بازی می کنم، چون تنها بازی که در ترکیب استقلال نبودم به خاطر محرومیت بود. اینجا هم باید از موعود بینیادی‌فر عذرخواهی کنم، کار من در آن بازی درست نبود، ولی فکر نمی‌کنم کار من انقدر جریمه سنگینی داشته باشد. در هر صورت نزد حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) و صالحی (رئیس کمیته استیناف) رفتم و آن‌ها این تصمیم را گرفتند. این دفعه اول من بود، فکر می‌کنم تا الآن کلا سه کارت زرد در دوران بازی‌ام گرفته‌ام، امیدوارم یک تخفیفی به من داده شود.

در تیم بزرگ اگر ببرید هم تحت فشار هستید، چون بازی بعد را باید ببرید. اگر هم نتیجه خوب نیگرید طبیعی است تحت فشار قرار بگیرید، چون استقلال تیم بزرگی است. من نمی‌دانم سال‌های گذشته چه اتفاقی افتاده، اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و مطمئنیم بهترین نتیجه را می‌توانیم کسب کنیم.

* سید حسین حسینی

خدا را شکر در یک بازی سخت پیروز شدیم. این بازی استرس خودش را داشت و مقابل یک تیم دسته اولی بازی کردیم. باید به آقای مهابادی هم تبریک بگویم که تیم خوبی را درست کرده است.

از هواداران فجر سپاسی ممنونم که به من محبت داشتند. امیدوارم که شیراز این فصل بتواند یک سهمیه لیگ برتری بگیرد. البته مسئولان هم باید حمایت کنند. شیراز باید یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد و مسئولان استانی می‌بایست به این تیم برسند. شنیده‌ام که بودجه زیادی در اختیار فجر سپاسی نیست. خیلی بد است که به این تیم نمی‌رسند و امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر باشند. شهر بزرگ شیراز باید یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد. 

در مورد صحنه مشکوک بازی باید بگویم که آن موقع داور مسابقه ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد و بعد پشیمان شد! اصلاً نمی‌دانم چه شده بود.

امروز هم من اولین کلین شیت خودم را در این فصل ثبت کردم خدا را شکر می‌کنم و این تلاش تمام تیم بود که به بازیکنان تبریک می‌گویم.

شاهدم که استراماچونی از روز اول که به استقلال آمده، نهایت تلاشش را کرده است. اگر بدشانس نبودیم، اکنون باید در لیگ با امتیازهای زیادی جلو بودیم. امیدوارم هواداران از استراماچونی حمایت کنند و صبر داشته باشند. دیدید که در همین چند دیدار گذشته بازی‌های خوبی انجام دادیم و باید حمایت شویم تا شرایط بهتر شود.

* سجاد آقایی

تیم فجر سپاسی واقعاً تیم خوبی بود و تیم ما هم خوب بازی کرد. خدا را شکر که بردیم و ان‌شاءالله بتوانیم با برد در بازی‌های بعدی، هواداران‌مان را بیشتر خوشحال کنیم.

خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. ان‌شاءالله بتوانم باز هم به گلزنی‌هایم ادامه بدهم. ما هم می‌توانستیم در 90 دقیقه گل بزنیم تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده نشود.

من در جام حذفی دو گل برای استقلال زده ام اما امیدوارم در لیگ هم به‌زودی گلزنی کنم.

* مهدی قائدی

جام حذفی همیشه سخت و حساس است. همانند بازی با گل ریحان باز هم در وقت های اضافه توانستیم سه بار دروازه حریف را باز کنیم و خوشحالم که به مرحله بعد جام حذفی صعود کردیم.

فجری ها خوش شانس بودند که در ۹۰ دقیقه بازی را واگذار نکردند سه بار توپ ما به تیر برخورد کرد و این بدشانسی استقلال بود اما بچه ها دست از تلاش برنداشته و توانستیم در ۳۰ دقیقه وقت های اضافه به یک برد دلچسب دست پیدا کنیم.

هر بازی برای ما سخت است سایپا تیم بزرگی است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی سود می برد بنابراین با زمان اندکی که تا این دیدار برای ما باقی مانده(روز دوشنبه) باید با یک ریکاوری خوب خود را آماده این بازی کنیم.

هدف موفقیت تیم است نه گلزنی من، اینکه در این بازی گل نزدم مهم نیست چون همه با هم تلاش می کنیم تا استقلال به پیروزی دست پیدا کند.

* بهزاد غلامپور

در مورد درگیری‌های که کنار زمین اتفاق افتاد، نیمکت‌ها که اصلاً با هم درگیر نبودند، فقط صحنه پنالتی بود که آن هم صد درصد پنالتی بود، چون ما فیلم‌ را هم دیدیم. به‌هرحال باید به تصمیم داور احترام گذاشت. در کل بازی خوبی بود. فکر می‌کنم ما منطقی بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم.

یم‌ها جلوی استقلال فشرده بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند. در هر صورت ما امروز نتیجه خوبی گرفتیم.

این موضوع که چه زمانی استقلال به شرایط آرمانی مدنظر کادرفنی خواهد رسید، زمان می‌برد چون تیم و کادرفنی ما جدید هستند و این کار را زمان‌بر می‌کند. 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ نه داور حریف استقلال شد و نه فجر سپاسی شیراز؛ طوفان هشت دقیقه ای آبی در آزادی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار