poor heidari

سرپرست تیم استقلال گفت: خستگی و استرس باعث شد استقلال در این دیدار پیروز نشود و با توجه به اینکه چند بازیکن استقلال در این بازی نبودند نتیجه قابل قبولی بدست آمد.

 

به گزارش استقلال نیوز، منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، در خصوص تساوی این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال در این بازی، بازی خوبی انجام داد. با توجه به اینکه در این بازی چند بازیکن در اختیار نبود و به نوعی تیم ناقص بود اما بازی قابل قبولی ارائه شد و استقلال می توانست در این بازی به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فکر می کنم کمی خستگی باعث شد بازی همیشگی ارائه نشود. البته در این بین استرس هم می تواند تاثیرگذار باشد

سرپرست استقلال درباره عملکرد طالب لو در این بازی تصریح کرد: وحید یکی از روزهای خوبش بود. درست است که یک گل دریافت کرد اما چند فرصت را نیز از تیم حریف گرفت و در مجموع فکر می کنم عملکرد خوبی داشت.

پورحیدری درباره عملکرد مهاجمان استقلال در بازی دیروز و غیبت برهانی ادامه داد: غیبت برهانی همان طور که پیش از این گفته بودم با تصمیم کادر فنی بوده و حتما مربی صلاح دیده که این بازیکن در این بازی نباشد. در خصوص سایر بازیکنان هم باید بگویم استقلال در این بازی خوب بود و یک امتیاز هم در اهواز نتیجه بدی محسوب نمی شود.

وی در خصوص اینکه با نتیجه دیروز پرسپولیس در جدول به دو امتیازی استقلال رسید بیان داشت: چند تیم هستند که در جدول در کورس قهرمانی حضور دارند. بازی های هفته آخر از حساسیت بالاتری برخوردار است. پرسپولیس هم روز گذشته سه امتیاز با ارزشی را کسب کرد و در جدول خود را بالا کشید.

پورحیدری درباره صحبت های روشن که گفته است استقلال بهترین هدیه را به پرسپولیس و برانکو داد گفت: هنوز نمی توان پیش بینی کرد که کدام تیم عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد. استقلال با تمام کمبودهایی که داشته توانسته نتایج خوبی کسب کند و من به شخصه به آینده امیدوار هستم.

 

 


نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار