صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به هواداران حق می دهم علیه فتحی شعار دهند زیرا تمام قول های که مدیریت استقلال به آنها وعده داده بود انجام نشد.  

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در مورد عملکرد استقلال برابر فجر سپاسی و شرایط این تیم برای فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* نبود هافبک طراح و بازیسار مشکل بزرگ استقلال است

متأسفانه هنوز بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگ نیستند و همچنان مشکل بزرگ استقلال یعنی نبود یک هافبک طراح و بازی ساز در استقلال وجود دارد. درست است که فجر یک تیم لیگ یکی بود اما آنها هم نمایش خوبی داشتند. با این حال استقلال فقط در ۱۰ دقیقه پایانی خوب بود.

* هواداران حق دارند علیه فتحی شعار دهند

باید به هواداران حق داد که خواهان برکنار فتحی باشند، آنها کسانی هستند که صادقانه و بی ریا به ورزشگاه می آیند، تیمشان را تشویق می کنند و دوست دارند استقلال همیشه برنده باشد اما وقتی تیمشان را در شرایط بد می بینند به شدت از این موضوع ناراحت شده و خواستار عملکرد موفق مدیران این تیم می شوند اما متأسفانه در هفته های اخیر خبر مثبت و خوبی به گوش هواداران نرسیده است و مدیرعامل استقلال از بازی هایی که تماشاگران در آن حضور دارند استقبال نمی کند و از آنها فرار می کند و به ورزشگاه نمی آید. بهتر است که فتحی به ورزشگاه آمده و درد هواداران را گوش داده اما قول هایی به آنها ندهد که نمی تواند آنها را عملی کند. این هواداران تمام عشق و علاقه شان استقلال و موفقیت این تیم است، پس مدیران استقلال باید دست به دست هم دهند و تا آنجایی که می توانند برای موفقیت تیم تلاش کنند.

* سایپا حریف سختی برای استقلال است

بازی سختی در پیش است، هر چه لیگ به جلوتر پیش می رود، تیم ها آماده تر و بازی ها سخت تر می شوند. سایپا از جام حذفی کنار رفت و حالا می خواهد با پیروزی در لیگ برتر مقابل حریفانش خود را بیشتر از قبل نشان دهد، بنابراین استقلال حریف سختی را در پیش خواهد داشت.

* پنالتی استقلال مقابل فجر سوخت

نمی خواهم زیاد در خصوص مسائل داوری دخالت کنم اما اعتقاد دارم با قانون جدیدی که در فوتبال وضع شده، آن توپ که به دست مدافع فجر خورد باید پنالتی اعلام می شد که باعث جنجال زیادی هم شد اما امیدوارم کمیته داوران برای بازی های حساس این چنینی داوران باتجربه تری را به کار گیرد.

* امیدوارم استقلال سنت شکنی کند

این هم از اتفاقات و شگفتی های جام حذفی است که استقلال در دقایق آخر 3 گل به حریفان میزند اما آرزو می کنم در دیدارهای آینده که تیم ها به مراتب سخت تر خواهند شد، استقلال سنت شکنی کرده و بازی های خود را در ۹۰ دقیقه با پیروزی به پایان برساند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

صادق ورمزیار: باید به شرایط بد روحی استقلال پایان دهیم؛ تغییر سرمربی نه" استقلال به شوک نیاز دارد!

صادق ورمزیار: نکته مهم در دربی مسائل روحی و روانی است؛ احتمالا اشتباهات داوری در دربی زیاد است

 صادق ورمزیار: یک هافبک باتجربه می تواند آرامش را به استقلال بازگرداند؛ اختلاف استراماچونی و فتحی باید هر چه زودتر برطرف شود

 

دیدگاه‌ها  
سهیل
0 #1 سهیل 1398-07-28 14:26
خدمتی دیگر ازتاج وشکوری به تیم سوم پایتخت بخشیدن مدافع همیشه خوش اخلاق سرخ پوش و اجرای محرومیت تعلیقی برای ایشان.شجاع علیل زاده به یک جلسه محرومیت تعلیقی تبدیل شد.ننگ برتاج و شکوری حسن زاده فتحی سلطانی فر ملیجک ناظمی و داورزنی.درتاریخ از خیانت این اقایان بیشتر خواهید شنید.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار