مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مصدومیت‌ها به فشردگی بازیها ارتباط ندارد، اگر قرار بود تحت فشار رباط صلیبی پاره شود در دوران بدنسازی باید رباط همه بازیکنان پاره می‌شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص برد چهار بر صفر استقلال برابر سایپا در هفته  هفتم رقابت های لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* برتری پرگل استقلال مقابل سایپا؟

استقلال خیلی وقت بود چنین پیروزی را تجربه نکرده بود و برای بازگشت به شرایط ایده آل به چنین پیروزی نیاز داشت. یعنی باید یک تیم خوب مثل سایپا را با گلهای زیاد شکست می‌داد تا شخصیت و اعتماد به نفس به این تیم بازگردد. این بازی یک شوک مثبت بود برای استقلال.

* اعتراض بازیکنان این تیم به فشردگی برنامه بازی ها؟

در فوتبال حرفه‌ای باید با چنین برنامه‌هایی کنار آمد. یعنی یک فوتبالیست حرفه‌ای اگر شرایط تمرین، تغذیه، استراحت و تمرکزش خوب باشد، باید بتواند هفته‌ای دو بازی انجام دهد. مگر در اروپا چنین چیزی نیست؟

* صدمه دیدگی دو بازیکن استقلال از ناحیه رباط صلیبی و ارتباط این موضوع با فشردگی برنامه مسابقات؟

هرگز این مصدومیت‌ها به فشردگی بازیها ارتباط ندارد. اگر قرار بود تحت فشار رباط صلیبی پاره شود در دوران بدنسازی باید رباط همه بازیکنان پاره می‌شد.

* تاکتیکی که استراماچونی برای استقلال در نظر گرفته است؟

من او را یک مربی بسیار باهوش می‌دانم. استراماچونی در واقع آمد بازیکنانش را دید و وقتی دید ابزار استفاده از سیستم با دو مهاجم و سه مهاجم را ندارد، این تاکتیک را انتخاب کرد. اساس کار مربیان این است که تفکری داشته باشند و بازیکنان تیم شان را بر اساس تفکرشان انتخاب کنند. اما وقتی یک مربی چنین شرایطی را نداشته باشد، به ابزارش نگاه می‌کند و بر اساس ابزار و بازیکنانی که در اختیار دارد سیستمش را انتخاب می‌کند. استراماچونی هم وقتی دید در این تیم مهاجم و مدافع به تعداد کافی وجود ندارد و به جای هرچیز فقط هافبک دارد، سیستمی را انتخاب کرد که از حداقل مدافع و مهاجم استفاده کند و خدا را شکر این سیستم او جواب داد.

* صحبت پایانی؟

استقلال روی روال نتیجه گیری افتاده و با شرایطی که من در تیم می‌بینم، سخت می توان ترمز آن را کشید و باید باز هم شاهد پیروزی‌های آنها در بازیهای پیش رو باشیم.

 

اخبار باشگاه استقلال

                      


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ غول خفته بیدار شد؛ استقلال در شهر قدس سایپا را 4تایی کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار