بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال این روزها با سیستم روز دنیا فوتبال بازی می کند و این کار را برای هر تیمی سخت می کند. 

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با فارس، در مورد پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی و بازی این هفته استقلال مقابل تراکتورسازی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استراماچونی خودش را با جو فوتبال ایران آشنا کرده است

خوشبختانه کارها خوب پیش رفته و قبلاً هم گفته بودم شرایط رفته رفته بهتر خواهد شد. مهمترین مسئله آشنایی تقریبی استراماچونی با فوتبال ایران است که به نظر می‌رسد او خودش را با تیم‌ها، داوران، بازیکنان و هواداران آشنا کرده است.

* استقلال با سیستم روز دنیا فوتبال بازی می کند

استقلال این روزها با سیستم روز فوتبال دنیا بازی می‌کند و به قول فوتبالی‌ها بازی بزن زیرش از این تیم نمی‌بینیم کار از دروازه‌بان و مدافعان آغاز می‌شود، این هم مستلزم حضور مدافعانی است که بازیسازی را خوب انجام می‌دهند. غلامی، دانشگر و چشمی که زمانی هافبک بوده پا به توپ هستند و این به سیستم فوتبال استقلال خیلی کمک می‌کند.

* از مصدومیت شجاعیان ناراحت شدم

از آسیب‌دیدگی شجاعیان ناراحت شدم چون او زحمتکش است ولی مطمئن هستم با تمرینات مناسب به شرایط خوب فوتبالش برمی‌گردد. نبود این بازیکن شاید کمی کار را سخت کند ولی خوشبختانه علی کریمی و رضاوند خوب بازی می‌کنند و ریگی هم هر وقت به میدان رفته مثمرثمر بوده است.

* دیاباته می تواند به استقلال کمک کند

دیاباته و تبریزی مدتی در گوشه‌ها بازی کرده‌اند و بعد از آن قائدی به این فضا اضافه شده البته دیاباته مدتی مصدوم بود ولی با توجه به اینکه او تازه اضافه شده و زیاد برای استقلال بازی نکرده، نمی‌شود به صراحت در موردش نظر داد اما وی بازیکنی است که با فیزیک و قد و قامتش می‌تواند در محوطه جریمه حریفان به استقلال کمک کند.

 * موقعیت دادن به تراکتورسازی اشتباه است

با وجود اینکه استقلال در 5 بازی به برتری رسیده ولی معتقدم دفاع تیمی استقلال دچار مشکل است، ما با وجود اینکه سایپا را 4 بر صفر شکست دادیم ولی 5 موقعیت خوب به این تیم دادیم که اگر به جای سایپا، تراکتور، پدیده یا سپاهان بودند کار برای ما سخت می‌شد یادمان نرود در تراکتور دژاگه، شجاعی، حاج‌صفی و میمبلا شوتزن هستند و اگر به آنها فرصت داده شود خطرناک ظاهر خواهند شد.

* مسعود ریگی می تواند به مدافعان کمک زیادی کند

میمبلا بازیکنی است که مثل آب خوردن مدافعان روبه‌رویش را دریبل می‌کند ولی فکر می‌کنم استقلال هم با سه مدافع باید تمرکز زیادی روی این سیستم داشته باشد. از سوی دیگر مسعود ریگی که خودم در پستش بازی کرده‌ام در این مسابقه می‌تواند به مدافعان استقلال کمک زیادی کند.

* بازیکنان اسیر جوسازی در تبریز نشوند

استقلال از بازی اول تا امروز همیشه مشکلاتی مثل محرومیت و مصدومیت داشته و تمام نفرات در اختیار سرمربی نبودند حالا هم شنیده‌ام یزدانی به تیم اضافه می‌شود ولی خواهشی که من از بازیکنان دارم این است که در تبریز تمرکز کافی داشته باشند و نسبت به هیچ چیزی عکس‌العمل نشان ندهند چون بازی در خانه حریف و مقابل پرشورها برگزار می‌شود و هر اتفاقی می‌تواند تمرکز تیمی استقلال را بگیرد.

 اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص حاشیه سازی علیه غفوری/ علیه این پلشتی‌ها از طریق پلیس فتا اقدام می کنیم

دیدگاه‌ها  
سهیل
+1 #1 سهیل 1398-08-06 14:18
فتحی پارسال دو میلیون دلار بابت فروش بازیکن گرفته.این پولا کجا رفتن الله اعلم.اقای سلطانی فر وزیر پرسپولیس و ملیجک ناظمی روزه ساکت شدن گرفتند.حالا معلومه تو این استقلال چرا این اقا نمیره.پول ها فروش بازیکنان کجا رفتن باید دقیقا جواب بده.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار