اکبرکارگرجم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال مقابل تراکتور تبریز می‌تواند از نظر فنی بهترین بازی هفته باشد، منوط به این که تحت تاثیر حاشیه قرار نگیرد.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار هفته نهم استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* امیدوارم بازی تحت تاثیر حاشیه‌های غیر فوتبالی قرار نگیرد

تاریخ نشان داده که استقلال و تراکتور همیشه بهترین بازیها را مقابل هم داشته‌اند و متاسفانه کم هم نبوده تعداد بازیهای این دو تیم که تحت تاثیر حاشیه قرار داشته و حتی به جنجال کشیده شده است. هر دو تیم در بهترین فرم ممکن قرار دارند که این باعث می‌شود این بازی هم ظرفیت‌های فنی بالایی داشته باشد. هر دو تیم مدعی هستند و این حساسیت‌های فنی بازی را بالا می‌برد که باید از آن هم استفاده مثبت کرد. تنها نگرانی این است که بازی تحت تاثیر حاشیه‌های غیر فوتبالی قرار نگیرد.

استقلال بحران ابتدای فصل را پشت سر گذاشته است

شرایط استقلال بعد از پشت سر گذاشتن بحران ابتدای فصل خوب شده و روند این تیم رو به جلو است. حتی اگر نوار پیروزی‌های آنها در تبریز پاره شود باز هم نمی‌توان روند رو به جلوی این تیم را زیر سئوال برد.

مصدومیت شجاعیان اوج بدشانسی استقلال بود

یکی از دغدغه‌های بزرگ استراماچونی پر کردن جای خالی داریوش شجاعیان در ادامه فصل است. شجاعیان در حالی مصدوم شد که به نظر من بهترین سال فوتبالی‌اش را سپری می‌کرد و این اوج بدشانسی استقلال و خود شجاعیان است.

استراماچونی باید مقابل تیم‌های بالای جدول توانمندی‌اش را نشان دهد

استقلال چهار پنج بازی دشوار پیش رو دارد و استراماچونی باید در این بازیها که مقابل تیم‌های بالای جدول است توانمندی‌اش را نشان دهد و امیدوارم اینگونه هم باشد.

  اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار