علیرضا اکبرپور

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه پرسپولیس باید کالدرون را توجیه کند که در حد و اندازه‌های خودش حرف بزند.

                        

 به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفتوگو با خبرنگار تسنیم، درباره دیدار روز جمعه تیم‌های تراکتور و استقلال در هفته نهم لیگ برتر و اظهارات کالدرون،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 

* دیدار تراکتور و استقلال؟

تراکتور امسال واقعاً خوب بسته شده و نتایج خوبی گرفته است. این تیم فقط در بازی آخر در آبادان نتیجه نگرفته و تیمی است که نفرات خوب و قابلی دارد که می‌توانند هر لحطه نتیجه را عوض کنند. استقلال نیز در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته, با وجود اینکه نفرات زیادی از دست داده و در طول مسابقات نیز مصدومان زیادی داشته است. استقلال این روز‌ها خوب بازی می‌کند و خواسته‌های مربی‌اش را در زمین به خوبی انجام می‌دهد. مطمئنا این بازی، زیبا می‌شود و امیدوارم هر کسی که برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌رود از این دیدار لذت ببرد. نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، چون دو تیم از بهترین تیم‌های لیگ با یکدیگر بازی دارند. این دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و طبیعی است هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، برنده می‌شود.

* اظهارات گابریل کالدرون؟

 

واقعیت را بخواهید استقلال از  اشتباهات داوری بیشتر از همه تیم‌ها ضرر کرده و ما این ضرر را به حساب اشتباهات داوری می‌گذاریم اما اینکه مربی رقیب درباره این مسائل، اینطور صحبت کند، نمی‌دانم از کجا آمده است. یک حرف از سوی مربی رقیب می‌تواند باعث درگیری یا فحاشی روی سکو‌ها شده و به افراد دیگر بی‌احترامی شود. لزومی ندارد کالدرون این حرف‌ها را بزند و بهتر است تیم خودش را تمرین دهد. کسی با تیم شما کار ندارد و بقیه باشگاه‌ها هم به شما ربطی ندارد. این صحبت‌ها فضا را متشنج می‌کند و باعث می‌شود استقلالی‌ها طوری دیگر جبهه بگیرند. باشگاه پرسپولیس باید کالدرون را توجیه کند که در حد و اندازه‌های خودش حرف بزند. استقلال یک تیم بزرگ است که قهرمان آسیا شده و به همه احترام گذاشته است و شما هم باید به آن احترام بگذارید. شما از یک کشور دیگر آمده‌ای و هواداران را تحریک می‌کنی. اگر از سوی هواداران استقلال مسئله‌ای به وجود بیاید, عاملش همین آقایی است که نسنجیده حرف زده است. آقای کالدرون! سرت را پایین بینداز و کار خودت را بکن!

* صحبت پایانی؟

امیدوارم روزی برسد که فوتبال پاکی داشته باشیم. عده‌ای دوست ندارند شرایط خوب باشد و نمی‌دانم پاکی فوتبال چه ضرری برای آنها دارد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

بیانیه باشگاه استقلال علیه کمیته انضباطی: مصونیت مربی یهودی تیم دوم پایتخت چه مفهومی دارد؟!

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-08-08 20:28
این یک حرکت کاملا هماهنگ و سناریوی طراحی شده مافیای لنگ و عمال و مزدوران آن در دولت بنفش و ارگان رسمی آن یعنی ایران ورزشی مزدور سر تا پا لنگی است ، اشتباه نکنید اینها حرفهای کالدرون نیست همانطور که حرفهای مشابه آن در زمان برانکو حرفهای او نبود، اینها متن ها و صحبتهای تهیه شده و ارائه شده توسط مافیای لنگ است که طی جلسات کاملا مشخص در اختیار این مربیان قرار داده میشد تا هر گاه استقلال دارد اوج می گیرد با طرح آنها در روزنامه ایران ورزشی و روزنامه های مشابه و رسانه های مزدور مافیای لنگ ،استقلال را به حاشیه ببرند ، و تاسف بارترین قسمت مسئله آنجاست که کثیف ترین تیم لیگ برتر از لحاظ دخالتهای داوری به نفع آن تیم ، یعنی تیم لنگ ،زبان به عربده کشی دراز کرده و چه کسی بهتر از یک سرمربی خارجی برای طرح این تهمتهای کثیف ، تا کسی فکر نکند، این حرفهای مسئولین ایرانی لنگ است ، ولی در واقع این حرفها و اظهارات ، حرفهای مافیای لنگ است که مانند صهیونیسم ،تسلط کامل رسانه ای دارند و همیشه استقلال عزیز را با این مطالب به حاشیه نا امن و خود را به وادی امن برده اند. و متاسفانه مسئولین نفوذی باشگاه مظلوم استقلال، یا اصلا دفاع نمی کنند یا بدتر از آن، یعنی آنقدر بد و فشل و ضایع دفاع میکنند که از دفاع نکردن هم بدتر است ،بلکه نحوه دفاع کردنشان ،نوعی پذیرفتن اتهامات مافیای لنگ و از موضع ضعف است و نه دفاع مقتدرانه و جانانه و افشاگرانه و دشمن شکنانه .
کجایند استقلالیهای عاقل فهیم غیور با بصیرت باهوش با اطلاعات و صاحب دانش و دارای قدرت تجزیه و تحلیل ،تا این همه حرکات و اقدامات کثیف و پلید مافیای لنگ و رسانه های مزدورش را افشا کنند و به گوش همه عدالت خواهان در ایران و جهان برسانند ؟؟؟؟ ظالم ترین تیم تاریخ ایران ادعا دارد بازیکنان ارزشی دارد در حالیکه مافیای لنگ به خصوص در این 6 سال عدالت را پیش پای تیم لنگ و لنگیها ، ذبح کرده است.
یا منصور اغث ، یا منصور اغث ، یا منصور اغث .
ای یاری شده به داد استقلال و استقلالیها برس، آمین یا رب العالمین.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار