امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال با روزهای اوج خود فاصله دارد و توقع نتایج بهتر و بازی های زیباتر را از این تیم داریم!

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با رسانه وزارت ورزش، در خصوص سیزدهمین جلسه کارشناسی و تصمیم گیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

وزیر ورزش برای واگذاری آراده بسیار قوی دارد

یک اراده بسیار جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای وزیر برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود دارد.در جلسات خصوصی و گروهی که در خدمت مسعود سلطانی فر و معاونین وزارت ورزش بودیم همواره تاکید خاص بر روی این واگذاری وجود داشت. محوریت این موضوع با معاونت محترم حقوقی و امور مجلس است که آقای تقی زاده هم با جدیت و به صورت روزانه پیگیر امور هستند. کارگروهی برای این کار تشکیل و دو کارگزار هم از سوی دو باشگاه معرفی شده است. 

موانع قانونی برای واگذاری برداشته می شود 

قرار شد جلسات از این به بعد بسیار جدی تر و تخصصی تر دنبال شود و امیدواریم این روند خصوصی سازی که قطعا هم به سود دو باشگاه و هم به سود جامعه ورزش است هرچه سریعتر به سرانجام برسد. موانع قانونی هم که در این مسیر وجود دارد خیلی دست و پا گیر نیست و امیدواریم با برگزاری مجمع سالانه باشگاه استقلال در پایان آبان ماه برگزار خواهد شد تمام این موانع مرتفع شود.

استقلال با روزهای اوجش فاصله دارد

همانطور که اوایل فصل وعده داده بودم صبوری هواداران باشگاه استقلال نتیجه داد و اعتقاد دارم هنوز این استقلال با روزهای اوج خود فاصله دارد و با صبوری و حمایت بیشتر هواداران و اعتمادشان به باشگاه اطمینان دارم نتایج بهتر و بازی های زیباتری هم در راه است.


اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ بی اطلاعی دکتر نوروزی از وضعیت هوپر؛ برگزاری مجدد جلسه واگذاری استقلال و پیروزی!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار